Ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile dus moest mijn Harmony Elite AB voor de TV aangepast worden.
T-Mobile is niet geregistreerd als provider met zijn zenders in de Harmony app, dus dat moet handmatig gebeuren dacht ik. Het probleem is echter dat de TV kanaal nummers van T-Mobile niet herkend worden door de Harmony app hoewel deze kanaal nummres hetzelfde zijn als bij Ziggo. Is er een andere aanduiding?
Wat zie ik hier over het hoofd.
De bediening van de TV lukt wel met mijn Harmony app maar niet de zenders dus.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung TV en Aria TVbox van T-Mobile
T-Mobile is niet geregistreerd als provider met zijn zenders in de Harmony app, dus dat moet handmatig gebeuren dacht ik. Het probleem is echter dat de TV kanaal nummers van T-Mobile niet herkend worden door de Harmony app hoewel deze kanaal nummres hetzelfde zijn als bij Ziggo. Is er een andere aanduiding?
Wat zie ik hier over het hoofd.
De bediening van de TV lukt wel met mijn Harmony app maar niet de zenders dus.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung TV en Aria TVbox van T-Mobile