• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV via PC

E

Esceha

Ik krijg de melding dat ik geen TV kan kijken in incorgnito modus. Maar ik heb mijn Firefox browser echt niet in de privestand staan. Hoe los ik dit op?
 
Ik gebruikte voorheen altijd Internet Explorer doch door de traagheid via Ziggo gebruik ik al een tijd Firefox. Update gaat automatisch en in het programma zie ik dat dit de laatste versie is.
 
Ik verwijder de sporen van internet soms zelf wel meerdere malen per dag
 
Sinds vandaag het volgende probleem, melding "in privacy (incognito) modus", zonder dat het zo is. Laatste Firefox op Windows 7 Ultimate. Heb niets aan instellingen verandert. Is er een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Windows 8.1 dus het blijkt een algemeen probleem te zijn.
 
Volgens mij moet je ziggogo.tv als uitzondering bij de cookies toevoegen en deze altijd toestaan en moet je cookies van derden accepteren (in ieder geval van bezochte en bewaren tot ze verlopen) onder "aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis"

Ik zou zeggen: probeer dit eens.
 

Bijlagen

  • Opties.jpg
    Opties.jpg
    125,6 KB · Weergaven: 203
Laatst bewerkt:
Ik heb "accept cookies" en "accept third party cookies" beiden op always staan. Ik denk dat het gewoon bij Ziggo ligt, want hier is niets verandert sinds gisternacht toen het nog werkte.
Esceha, neem jij ook internet van Ziggo af, ik niet. Wellicht hebben ze "niet-ziggo internet afnemers" per ip range geblokt, net als vroeger de BBC zenders via de app voor niet-ziggo ip's.
 
Terug
Bovenaan