Wanneer ik mijn TV aan doe en daarna mijn Humax 5200C dan komen niet automatisch mijn favorieten zenders in beeld maar die van de totale "TV"lijst en dan moet ik eerst via de knop "menu" naar favorieten 1 dus dat vind ik nogal omslachtig om dat elke keer te doen. Wie weet een oplossing daar voor?