• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV signaalverlies

Berichten
104
Vanaf zaterdag 29-06-2013 ongeveer 1700 Uur ernstige storing TV kijken onmogelijk, internet wat het af en toe even doet en geen telefoon.

Tv hapert al langer tijdens de piek uren, brokkelig beeld met scherpe pieptonen,
ook regelmatig melding signaalverlies

Hebben meer mensen hier last van??

Postcode 3235
 
Al eens geprobeerd de kabels uit de muur eens los te halen en weer aan te sluiten (contacten schoonmaken)

Kan je je modemwaardes ook posten (http://192.168.100.1)
 
Was me gisteren ook opgevallen, NED 1 deed het niet meer. Heb daarna de Horizon Box 2X moeten resetten, deze stond helemaal vast. Later deed hij het weer en signaalwaardes waren wel oke. Vandaag nog niet gekeken, zit op mijn werk.
Postcode 3214.
 
Het probleem lijkt opgelost,

vanmorgen alleen analoge tv met heel veel storing, sneeuw, blokken en balken,
vanavond lijkt alles naar behoren te werken.

naar wat ik links en rechts hoorde zat de hele buurt vanaf gisteren zonder.
(lag dus niet aan mijn kabeltjes)
 
heb op bepaalde zender combinaties problemen in 6921

Nederland 3 met RTL 8, Eredivisie Live
Is mij door een monteur verteld dat het "aan de kabel lag" , maar das gewoon weird.
Horizonbox reet, geen verbetering...

Geen Ranking the Stars gehad vandaag :(
 
Amaron zei:
Het probleem lijkt opgelost,

vanmorgen alleen analoge tv met heel veel storing, sneeuw, blokken en balken,
vanavond lijkt alles naar behoren te werken.

naar wat ik links en rechts hoorde zat de hele buurt vanaf gisteren zonder.
(lag dus niet aan mijn kabeltjes)

De opleving was van korte duur,
de storing is weer terug, nu erkent door UPC "netwerkprobleem"
er wordt aan gewerkt een oplossing of een eindtijd is niet voor handen.

Wordt vervolgt.
 
deze week weer werkzaamheden in de buurt (2e keer in een week tijd) dus we wachten het weer ff af
 
Zojuist 2 maal signaalverlies TV , alles zwart. DS lampje op modem EPC3925 op oranje.
Nu weer alles oke. Denk ik. Powerlevels op de downstream van de 3925 weer tussen 7.8 en 9.0.
Lijkt weer goed.
 
Terug
Bovenaan