• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV Replay

Nu is De IJzeren Eeuw van gisteravond ook weer niet te Re-playen via de gids.

Wel te bekijken via On Demand.

Beter: maak het voor de houders van een Royaal abbo ook herspeelbaar via de tv gids
 
Bij veel programma's was het gisteravond niet mogelijk om te herstarten.
Zelfs op dit moment staat er op veel plekken: Het herstarten van dit programma is niet mogelijk.
Beetje karig aan het worden. Zelfs bij tests is er meer 'aanbod' geweest.

Edit:

Schaep Ahoy (S01E04 De Zonnebloem) | NPO 1 HD | Zaterdag 11 april | 21.15u - 21.55u is gewoon terug te kijken, maar je moet wel snel zijn (max 7 dagen). Schijnbaar worden er bij herhalingen geen 'snelkoppelingen' gemaakt naar de originele uitzendingen.
 
In de mail van toen nog UPC en nu op de site van Ziggo staat:


" Zonder extra kosten
Replay TV is onderdeel van alle Horizon-abonnementen van Ziggo. Je betaalt dan niks extra. Dat geldt ook voor het terugkijken van programma’s van commerciële zenders. En tot wel 7 dagen terug."

DEZE BELOFTE KLOPT NIET

Veel van de commerciele programma's zijn gewoon niet herstartbaar ofwel: kijk ze maar via on demand tegen betaling.
 
Nu kun je het programma wel terugkijken, is het nog niet goed.

Succes :)
 
Replay tv werkt niet goed op het moment (gisteren ook al niet).
Voorbeeld: MasterChef donderdag: verschijnt melding dat uitzending niet meer beschikbaar is.
MasterChef vrijdag: blijft staan op 'een moment geduld' . Er gebeurt helemaal niets. Box lijkt zelfs vast te lopen. Met de tv knop op afstandsbediening kun je uiteindelijk terug naar live tv, maar dan is de zender zwart. Eerst zappen en dan lukt het weer om verder tv te kijken.
 
Vriendin wil Dance Dance Dance zien vanaf het begin met Replay tv alleen krijgen we een melding "Sorry, het herstarten van die programma is niet mogelijk"

Meer mensen last van?

Na een reboot van de horizon box werkt het nog steeds niet, wat een troep weer..
 
Nou, last hebben we er niet van... maar zoals aardig wat programma's is dit programma waarschijnlijk ook uitgesloten van de Replay TV mogelijkheid òf er is een storing. Met de app is het ook niet terug te kijken.
 
Het replay tekentje staat er wel bij, maar inderdaad werkt het niet helaas.
 
Terug
Bovenaan