H
hout
als ik de Rode knop indruk of de TV Portal knop, kom ik niet meer in een menu,maar halverwege een film die ik niet kan uitzetten alsof iemand anders die film aan t kijken is..?
weet iemand wat hier t probleem is..?:giveup:
weet iemand wat hier t probleem is..?:giveup: