• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV op Yarvik Xenta 16GB

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jangerritbogaards
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jangerritbogaards

Ik ben sinds kort in het bezit van een tablet, de Yarvik Xenta 16GB.
Ik heb een Ziggo "alles in een" abonnement.Ik heb de Ziggo app geinstalleerd, maar zie alleen de TV kanalen in beeld, maar wil niet afspelen. Volgens Ziggo hebben alleen de tablets met een "openGL2.0" bestand geïnstalleerd de mogelijkheid om TV te kijken op de tablet. Weet iemand hier een oplossing voor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben sinds kort in het bezit van een tablet, de Yarvik Xenta 16GB.
Ik heb een Ziggo "alles in een" abonnement.Ik heb de Ziggo app geinstalleerd, maar zie alleen de TV kanalen in beeld, maar wil niet afspelen. Volgens Ziggo hebben alleen de tablets met een "openGL2.0" bestand geïnstalleerd de mogelijkheid om TV te kijken op de tablet. Weet iemand hier een oplossing voor?
Je kunt hier mee testenL
https://play.google.com/store/apps/...1bGwsMSwxLDEsImNvbS56aXJ1LlRlc3RPcGVuR0wyMCJd
Opengl staat er bij yarvik gewoon op.

Yarvik is niet door ziggo getest, dus hij zal het niet doen.
 
Yarvik Sit

Maar waar is die Ziggo App dan ? Ik kan op de Site van Tarvik niets vinden ??:sad:
 
Maar waar is die Ziggo App dan ? Ik kan op de Site van Tarvik niets vinden ??:sad:


Kijk even op het Yarvik forum. Heeft een prima zoekfunctie, daar staat e.e.a. uitgelegd op verschillende manieren om het werkend te krijgen (zoeken op Ziggo en dan poster Remcotjuh)
Werkt hier prima op een Yarvik TAB10-201.
 
Hoi,

inmiddels gevonden, Hij doet het ! Dank jullie wel.

Mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan