J
jangerritbogaards
Ik ben sinds kort in het bezit van een tablet, de Yarvik Xenta 16GB.
Ik heb een Ziggo "alles in een" abonnement.Ik heb de Ziggo app geinstalleerd, maar zie alleen de TV kanalen in beeld, maar wil niet afspelen. Volgens Ziggo hebben alleen de tablets met een "openGL2.0" bestand geïnstalleerd de mogelijkheid om TV te kijken op de tablet. Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb een Ziggo "alles in een" abonnement.Ik heb de Ziggo app geinstalleerd, maar zie alleen de TV kanalen in beeld, maar wil niet afspelen. Volgens Ziggo hebben alleen de tablets met een "openGL2.0" bestand geïnstalleerd de mogelijkheid om TV te kijken op de tablet. Weet iemand hier een oplossing voor?
Laatst bewerkt door een moderator:
