De TV ontvanger valt erg tegen.
Sinds 1 week kunnen we opnames op slaapkamer niet meer verder kijken, omdat de opname weer afspeelt vanaf het begin.
En waarom zijn de lichtjes van TV ontvanger zo absurd fel?, fijn als je slaapkamer zo ‘verlicht’ wordt als je wilt slapen.
En wij hebben ingesteld dat de ontvanger na. zoveel uur op standby gaat, gebeurd ook niet.
Ontvanger is al meerdere keren opnieuw opgestart, stekker poosje eruit, niks helpt.
Sinds 1 week kunnen we opnames op slaapkamer niet meer verder kijken, omdat de opname weer afspeelt vanaf het begin.
En waarom zijn de lichtjes van TV ontvanger zo absurd fel?, fijn als je slaapkamer zo ‘verlicht’ wordt als je wilt slapen.
En wij hebben ingesteld dat de ontvanger na. zoveel uur op standby gaat, gebeurd ook niet.
Ontvanger is al meerdere keren opnieuw opgestart, stekker poosje eruit, niks helpt.