TV ontvanger

Berichten
4
De TV ontvanger valt erg tegen.
Sinds 1 week kunnen we opnames op slaapkamer niet meer verder kijken, omdat de opname weer afspeelt vanaf het begin.
En waarom zijn de lichtjes van TV ontvanger zo absurd fel?, fijn als je slaapkamer zo ‘verlicht’ wordt als je wilt slapen.
En wij hebben ingesteld dat de ontvanger na. zoveel uur op standby gaat, gebeurd ook niet.
Ontvanger is al meerdere keren opnieuw opgestart, stekker poosje eruit, niks helpt.
 
wij denken er nu over om abo 3 TV ontvangers op te zeggen en over te stappen naar NL Ziet.
Dit zijn zo langzamerhand wel VEEL mankementen
 
Ik zou dan eerst NLZiet een maandje er naast nemen en kijken of dat bevalt.
Want ook NL Ziet heeft zo zijn beperkingen, alhoewel ik het al jaren naar tevredenheid gebruik.
 
Dat zal wel meevallen want dat geldt niet overal

Regio’s waar het om gaat zijn onder meer Twente, Westland en Zeeland, maar ook in delen van steden als Gouda, Schiedam en Aalsmeer.
 
Laatst bewerkt:
Heb je wel eens afgevraagd waarom alleen in die regio’s?
Volgens mij wel een heel groot deel van DFN.

Kennelijk is nu de strategie van Ziggo om daar waar ze coax leveren nog niet over te stappen op glasvezel.
Maar dat kan volgend jaar of het jaar daarna zo maar anders zijn.
Het zorgt er wel voor dat Ziggonstapsgewijs via glasvezel gaat leveren en de diensten op orde kan houden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan