N
NED123
Hallo mensen,
Ik heb net een Ziggo abo aangevraagd voor tv en internet. Hiervoor keek ik altijd naar NL123 via een raspberry-pi met Openelec op een 24 inch computermonitor.
Mijn vraag is eigenlijk of ik perse een TV moet kopen om via ziggo TV te kijken. Mijn hoop is eigenlijk dat ik alleen maar bijv. een humax 5100c nodig heb en deze op de plek te zetten van de raspberry-pi. Dus DVI monitor (MET hdcp als ik het goed heb) aan de humax, en audio naar de muziekinstallatie. Ik lees verschillende verhalen hierover dat het niet werkt, of dat het soms niet werkt, of dat het afhankelijk is van de content of van de resolutie.
En als het werkt, heb je dan alle standaard kanalen die je kunt krijgen?
Heeft iemand hier ervaringen mee? Als het zo kan, dan scheelt me dat nogal wat aanschafkosten.
Ik heb net een Ziggo abo aangevraagd voor tv en internet. Hiervoor keek ik altijd naar NL123 via een raspberry-pi met Openelec op een 24 inch computermonitor.
Mijn vraag is eigenlijk of ik perse een TV moet kopen om via ziggo TV te kijken. Mijn hoop is eigenlijk dat ik alleen maar bijv. een humax 5100c nodig heb en deze op de plek te zetten van de raspberry-pi. Dus DVI monitor (MET hdcp als ik het goed heb) aan de humax, en audio naar de muziekinstallatie. Ik lees verschillende verhalen hierover dat het niet werkt, of dat het soms niet werkt, of dat het afhankelijk is van de content of van de resolutie.
En als het werkt, heb je dan alle standaard kanalen die je kunt krijgen?
Heeft iemand hier ervaringen mee? Als het zo kan, dan scheelt me dat nogal wat aanschafkosten.

