N.N. zei:
De interactieve CI+module werkt niet c.q. gaat niet werken in fUPC-regio, dit kan alleen in fZiggo-regio.
Met de ene module kijken en met de andere module tegelijk een andere zender opnemen kan wel.
Interactieve CI+ module wordt ook niet meer nieuw geleverd in fZiggo regio.
Mist er meervoudig coderen wordt ondersteund moet dat volgens mij ook met 1 module kunnen.
Lijkt opzich wel te kunnen mits provider het toestaat:
https://digitaldevices.de/products/dvb_components/duoflex_ci/
Ik denk er net aan dat het best zou kunnen dat niet alleen de provider maar ook je TV en/of CAM meervoudig coderen moet ondersteunen, ik kan ook gewoon even kunnen testen en evt. een 2de module erbij nemen als het niet werkt.
Ik neem aan dat je al 1 mudole hebt, dan kun je dat toch ook gewoon testen, of heb je nog geen externe hdd?
Ik weet niet of je TV het heeft maar je zou ook met Pictue in Picture kunnen testen.
Ik heb het wel weleens met Digitenne geprobeerd. Toen kon ik met de 2de tuner alleen nog de FTA zenders kijken/opnemen. En die per tuner tevens alle zenders uit dezelfde freqeuntie kan behandelen.
Als je dus bv. RTL 4 opneemt, kun je tegelijkertijd NPO 1-3 en regionale zender opnemen/kijken.
Neem je NPO 1 op, kun je tegelijkertijd alle andere zenders kijken. (uiteraard wel maar 1 tegelijkertijd)
NPO 2-3 en regionale zender kun je ook tegelijkertijd opnemen. Maar neem je 1 gecodeerde zender op dan kun je tegelijkertijd geen enkele andere gecodeerde zender kijken of opnemen.
Best wel stom eigenlijk.
Volgens KPN kon bij hun per module maar 1 zender tegelijkertijd gedecodeerd worden.
Maar opzich is het daar nog wel begrijpelijk aangezien KPN uberhoud geen Digitenne ontvangers levert met opname mogelijkheid.