• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV kijken op tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Ad1944

Reeds enige jaren keek ik op mijn tablet naar TV-uitzendingen. Een week of vier geleden kon ik geen TV meer ontvangen (wel het beginscherm met alle zenders,telefonisch kon ik niet geholpen worden en ook in de Ziggo Experience, waar ik mijn tablet mee naar toe had genomen, stonden de medewerkers voor een raadsel maar geen oplossing. De Android versie is 4.2.2 en mijn abonnement is ook goed. Weet iemand een oplossing?
 
Dit was mij ook al aangeraden door Ziggo. Maar helaas zonder resultaat.
 
Misschien zit het probleem bij "Mijn Ziggo"? al geprobeerd nieuwe account aan te laten maken?

Wat zijn de foutmeldingen die je krijgt?
 
Is je android geroot? Want de nieuwe Ziggo tv app (5.0.0) heeft blijkbaar een betere root detectie dan de oudere. In dat geval kan je terug naar een oudere versie (3.2.1 bijvoorbeeld) en die doet het wel.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Die van mij werkt ook niet, de app is gewoon prutswerk en is niet voldoende getest op verschillende tablets.
Zo krijg ik bij de laatste versie de melding dat ik niet het originele besturingssysteem heb geinstalleerd, terwijl het systeem alleen een update naar android 4.2 heeft gehad.
Een oplossing die bij mij werkt, de ziggo app verwijderen en een lagere versie 3.1 of 3.2 installeren.
 
Bedankt voor de reactie. Maar hoe kan ik een eerdere/oudere versie installeren?
 
Oudere versie geeft melding wordt niet meer ondersteund,
Ziggo gebeld, antwoord dat er verder geen meldingen hierover zijn,geen oplossing dus.
 
Volgens mij kreeg ik ook die melding maar het werkt bij mij als je die negeert en op doorgaan klikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan