• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

tv kijken op een android tablet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hein

Hallo, even een vraag,
Ik wil via mijn Ziggo tv kijken op een Acer tablet, android.

Ik krijg steeds de melding dat ik het later maar opnieuw moet proberen,
Zijn er meer mensen die daar last mee hebben of is de een of andere truc?

:pompom:

Vast mijn dank.
Hein.
hhw.
 
op de playstore veel reacties van Ziggo dat je de app moet verwijderen en opnieuw installeren. Gaat blijkbaar iets mis met updaten als je de app al hebt.
 
op de playstore veel reacties van Ziggo dat je de app moet verwijderen en opnieuw installeren.

Klopt, had van de week de zelfde inlog foutmelding, heb toen de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Daarna werkt het inloggen wel. De telefoon versie heeft het probleem niet.
 
Klopt, had van de week de zelfde inlog foutmelding, heb toen de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Daarna werkt het inloggen wel. De telefoon versie heeft het probleem niet.

Ik heb een aantal keren geprobeerd de nieuwste versie geheel opnieuw te installeren inclusief opnieuw opstarten etc. maar inloggen op mijn account blijft onmogelijk.
Gelukkig heb ik een backup van de oude versie die nu weer prima werkt.
 
Welke tablet heb je? Ik gebruik de Samsung Galaxy tab 2 10.1. Aangezien Ziggo de 7 inch versie gratis verstrekt aan nieuwe klanten, zal die in ieder geval uitvoerig getest zijn.
 
Xenta 10 inch.
Het merkwaardige is echter dat ik ook niet meer opnieuw kan inloggen met de oude versie. Als ik een backup terug zet van de oude versie inclusief alle data werkt het prima. Echter zodra ik uitlog kan ik niet meer inloggen.
Ik weet zeker dat mijn gebruikersnaam en password kloppen aangezien ik wel kan inloggen op "Mijn Ziggo"
 
Is die Xenta net als de cherry standaard al met root-access? Voor de cherry is er een aparte installatiefile zodat die ook op geroote tablets werkt.
 
Het is een Cherry met Yarvik firmware, standaard dus half root maar dat is het probleem niet.
Ik heb hem geheel geroot en daarna temp unroot met Superuser voor de Ziggo app. Werkt prima maar het probleem is nog steeds het niet opnieuw in kunnen loggen.

Na een aantal keren verwijderen, opnieuw opstarten en installeren is het nu wel gelukt. De eerste indruk is dat het tv kijken echter veel vaker blijft hangen. Volgens de diagnose van de app is alles in orde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziggo geeft nogal nadrukkelijk aan rooted devices niet te ondersteunen. Geunroote devices vallen daar vast ook onder. Denk dat je weinig hulp van die kant gaat krijgen. Er is een andere thread die aangeeft welke tabs wel en niet werken en hoe ze werkend te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan