• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tv Kijken niet mogelijk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter knarry45
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

knarry45

Op mijn IPAD 2 krijg ik regelmatig de melding "TV kijken niet mogelijk" heeft iemand een oplossing?:thankyou:
 
is een vreemd probleem bij Ziggo. Overdag doet de app het prima maar 's avonds als iedereen thuis is beginnen de problemen. Denk dat ze iets bij Ziggo zelf moeten veranderen
 
is een vreemd probleem bij Ziggo. Overdag doet de app het prima maar 's avonds als iedereen thuis is beginnen de problemen. Denk dat ze iets bij Ziggo zelf moeten veranderen

Ik denk dat je WiFi als savond iedereen gaat internetten dan aardig 'vol' zit waardoor de snelheid van je internet op je tablet te laag wordt voor stabiel TV kijken.
 
is een vreemd probleem bij Ziggo. Overdag doet de app het prima maar 's avonds als iedereen thuis is beginnen de problemen. Denk dat ze iets bij Ziggo zelf moeten veranderen

Dat denk ik ook:wink:
Ik moet zeggen het is wel heel erg laatste tijd. Internetspeed is ruim voldoende
Of je krijgt steeds melding tv kijken is niet mogelijk, of ik kan helemaal niet inloggen, dan krijg ik weer de melding dat ik niet verbonden ben met ziggo netwerk wat ik wel ben (nee niet met ziggo wifispot) dan weer krijg ik de melding dat ik geen alles in 1pakket heb, wat wel zo is . En tot slot blijft na 5 minuten het beeld stil staan waarbij soms het geluid wel doorgaat.
En voorheen deed deze app het perfect hier.
Nog maar even geduld hebben totdat ziggo het allemaal heeft opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan