• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV kijken met UPCLIVE

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Stansat55
  • Startdatum Startdatum
S

Stansat55

Iemand goede ervaring met deze dienst?

Ik heb XP sp3 met WMP11 met alle updates en codecs maar helaas geen beeld.
Sony Vaio Pentium 4 1mb geheugen.
Normaal kan ik bvb met uitzending gemist volscherm streaming afspelen.
iemand een oplossing?

groet,Stansat55

Wat gaat er fout
 
Even een aanvulling op mij vorige bericht t.a.v. geen TV kijken op UPCLIVE met WMP11. en Explorer 7.

CODE ERROR:C00D2F06
Message error:
It was not possible to establish a connection to the media server in a timely manner. The media server may be down for maintenance, or it may be necessary to use a proxy server to access this media server.
error message C00D11B3

Zodra ik op een zender klik krijg je de melding: wachten op verbinding met de media.... en dan helaas geen verbinding.
Ik heb alle opties doorgelopen setting bij de WMP en firewall uit, maar ik krijg hem niet aan de praat.
Een andere laptop op hetzelfde netwerk werkt wel dus setting op de router zijn ok.
Vreemd is dat de player geen enkel probleem heeft met streaming video van bvb. uitzending gemist.

Iemand een oplossing of suggestie,

Stansat55
 
Terug
Bovenaan