• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV kijken met horten en stoten bij internet gebruik met mijn PC !!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter robkalshoven
  • Startdatum Startdatum
R

robkalshoven

Ik heb (helaas) alles in één, d.w.z. dat alles via mijn HB loopt, internet (150 Mbit), Wifi, Telefoon, TV. Als ik nu op mijn PC aan het werk ben is er niet meer normaal TV te kijken, alles hort en stottert, dropouts enz, enz. Zodra stop ik met de PC en schakel deze uit, wordt het TV kijken weer normaal!! Het gekke is dat Wifi gebruik b.v. laptop, geen storing veroorzaakt, maar dan is de snelheid hooguit 90 Mbit.
Zijn er meer die dit soort ellende hebben, ik kan alleen nog maar overdag werken!!
 
robkalshoven zei:
Ik heb (helaas) alles in één, d.w.z. dat alles via mijn HB loopt, internet (150 Mbit), Wifi, Telefoon, TV. Als ik nu op mijn PC aan het werk ben is er niet meer normaal TV te kijken, alles hort en stottert, dropouts enz, enz. Zodra stop ik met de PC en schakel deze uit, wordt het TV kijken weer normaal!! Het gekke is dat Wifi gebruik b.v. laptop, geen storing veroorzaakt, maar dan is de snelheid hooguit 90 Mbit.
Zijn er meer die dit soort ellende hebben, ik kan alleen nog maar overdag werken!!

Ook als je de PC niet gebruikt? Heb je een mediaserver draaien op je PC? Dat schijnt wel eens problemen op te leveren.
 
Ik had precies hetzelfde, heb een nieuw (apart) modem gehad en nu geen last meer.
 
Voor het eerst heb ik vandaag mijn netwerkkabel in de horizonbox gestoken, ff kijken of ik nu wel een film kan kijken dacht ik bij mijzelf.. Ja dat ging prima.. Maar het gevolg van die kabel in de bix is dat de zenders schokte en stil bleven staan.. Kabel eruit en geen probleem, om toeval uit te sluiten nogmaals kabel erin en weer hetzelfde.

Wat is toch het probleem met het netwerk gedeelte? Hoop dat dit opgelost wordt asap!

OT: heb jij een kabel erin? Ja wifi lees ik, maar hebben de andere een kabel? heb jij de kabel er al eens uitgehaald? Van alle pc's dan he.. Was het toen ook?
 
Is een bekend probleem waar ik al sinds dag 1 van het testen van de h2 software tegenaanloop helaas.

Elke vorm van netwerk activiteit levert haperingen op hier.
Stomme is wel, is dat als ik de output van de HB naar stereo zet in plaats van AC3 is het haperen weg.
 
Jan Kees zei:
Is een bekend probleem waar ik al sinds dag 1 van het testen van de h2 software tegenaanloop helaas.

Elke vorm van netwerk activiteit levert haperingen op hier.
Stomme is wel, is dat als ik de output van de HB naar stereo zet in plaats van AC3 is het haperen weg.

Helaas, net even uitgeprobeerd, maar geeft bij mij geen enkele verbetering.
Het zit echt in de HB.
Ik heb inmiddels 200 Mbit internet snelheid, wat toch ruim voldoende moet zijn om alles soepel te laten draaien.
Ik ga morgen maar eens langs bij de UPC winkel.

Als mijn huisgenoten TV willen kijken, kan ik niet achter de PC werken.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Één en ander ontstaan na de "grote" software update.

Weet iemand nog raad?
 
De Horizon kan i.v.m. te lage aansluit waarden het dan bijwerken.

73's
 
casperd zei:

Tja, "alles in één" ruim een jaar geleden.
Dat was nu net één van de punten waarop ik over ging naar de HB.
Geen extra apparaat, lekker opgeruimd, alles in één.
Maar helaas, dat hadden ze bij UPC nog niet uitgetest.
 
Terug
Bovenaan