R
robkalshoven
Ik heb (helaas) alles in één, d.w.z. dat alles via mijn HB loopt, internet (150 Mbit), Wifi, Telefoon, TV. Als ik nu op mijn PC aan het werk ben is er niet meer normaal TV te kijken, alles hort en stottert, dropouts enz, enz. Zodra stop ik met de PC en schakel deze uit, wordt het TV kijken weer normaal!! Het gekke is dat Wifi gebruik b.v. laptop, geen storing veroorzaakt, maar dan is de snelheid hooguit 90 Mbit.
Zijn er meer die dit soort ellende hebben, ik kan alleen nog maar overdag werken!!
Zijn er meer die dit soort ellende hebben, ik kan alleen nog maar overdag werken!!