• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV (kabel) abo opzeggen maar Chello internet behouden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Freebeeezz
  • Startdatum Startdatum
F

Freebeeezz

Hallo,

Ik heb van UPC via de kabel TV en internet (Chello)

Nu ben ik niet echt tevreden over de beeld kwaliteit van de TV en de abo-kosten worden naar mijn gevoel te hoog voor de geleverde kwaliteit.

Over Chello internet ben ik tevreden.

Nu wil ik het TV gedeelte het liefst stop zetten, maar Chello internet behouden.

Volgens de ene persoon van de helpdesk is dat géén probleem, volgens de ander kan de één niet zonder de ander aangeboden worden.
Dus omdat ik het ene product niet wil en het andere produkt wel ben ik dus gedwongen beide pakketten te af te nemen, of over stappen op ADSL.
Maar ADSL is bij ons in verhouding te duur en te langzaam t.o.v. Chello.

Weet iemand hoe het nu wel zit, kan ik nu wel of niet alleen Chello internet afnemen en de TV-kabel te laten afsluiten?

Alvast bedankt,

Groetjes, F
 
::) Als je TV/Radio kabel opzegt wordt de kabel losgemaakt in de verdeelkast (buiten) om er zo voor te zorgen dat er geen signaal meer wordt doorgegeven. Concreet betekent dit dan dat er ook geen internet meer is.

Met andere woorden; het één kan niet zonder het ander.... ::)
 
Artikel 4 OPLEVERING
4.1 De Klant dient bij de Oplevering en gedurende de gehele looptijd van de Overeenkomst te beschikken over een
werkende kabelaansluiting die verbonden is met het netwerk van UPC, waarover een permanent (televisie)signaal
wordt geleverd en waarvoor de Klant een abonnement met UPC heeft gesloten. Voorts dient de Klant bij de
Oplevering en gedurende de gehele looptijd van de Overeenkomst te beschikken over een personal computer die
voldoet aan de minimale systeemeisen die gelden voor een abonnement op chello.
Bron: https://www.upc.nl/pdf/Algemene_Voorwaarden_chello.pdf
 
moet kunnen maar dat willen ze niet, moetten een filter er tussen voor de tv banden, maar dat doen ze niet, kan bij de KPN ook, geen telefoon wel adsl, ik kom daar net van daan, maar dat was twee keer niks 4 maanden gehad, en maar 1,5 maanden online, niet kunnen inlogen als de stroom van de modem af ging.
dan hadden ze weer 15 dagen nodig om het te herstellen, en als je dan de help desk belt zeggen ze dat je de modem niet uit mag zetten, wat een onzin. maar volgende maand komt er een ander modem voor voi via chello kijken af dat beter werkt.
 
Terug
Bovenaan