T
tikus
Hallo,
Sinds enige tijd heb ik problemen met de tv guide. Als ik iets wil gaan opnemen later op de dag dan gaat dat niet omdat er na 2 - 3 programma's alleen nog geen informatie beschikbaar komt te staan. Dan ga ik het via de pc doen en dan staat er opnemen en druk ik daarop en dan krijg ik te zien dat er een rood cirkeltje voor word gezet. Helaas neemt hij niets op. Gisterenavond geprobeerd om Shutter Island op te nemen maar helaas weer niets opgenomen en mijn tv komt nooit in standby te staan. Dus daar kan het niet aan liggen. Ben niet van plan om elke keer weer mijn bed uit te gaan om een programma op te kunnen nemen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. Hebben geen Apple spullen dus daar kan ik het ook niet op proberen.
Groeten
Martin
Sinds enige tijd heb ik problemen met de tv guide. Als ik iets wil gaan opnemen later op de dag dan gaat dat niet omdat er na 2 - 3 programma's alleen nog geen informatie beschikbaar komt te staan. Dan ga ik het via de pc doen en dan staat er opnemen en druk ik daarop en dan krijg ik te zien dat er een rood cirkeltje voor word gezet. Helaas neemt hij niets op. Gisterenavond geprobeerd om Shutter Island op te nemen maar helaas weer niets opgenomen en mijn tv komt nooit in standby te staan. Dus daar kan het niet aan liggen. Ben niet van plan om elke keer weer mijn bed uit te gaan om een programma op te kunnen nemen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. Hebben geen Apple spullen dus daar kan ik het ook niet op proberen.
Groeten
Martin
