• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV Guide en geen informatie beschikbaar

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tikus
  • Startdatum Startdatum
T

tikus

Hallo,

Sinds enige tijd heb ik problemen met de tv guide. Als ik iets wil gaan opnemen later op de dag dan gaat dat niet omdat er na 2 - 3 programma's alleen nog geen informatie beschikbaar komt te staan. Dan ga ik het via de pc doen en dan staat er opnemen en druk ik daarop en dan krijg ik te zien dat er een rood cirkeltje voor word gezet. Helaas neemt hij niets op. Gisterenavond geprobeerd om Shutter Island op te nemen maar helaas weer niets opgenomen en mijn tv komt nooit in standby te staan. Dus daar kan het niet aan liggen. Ben niet van plan om elke keer weer mijn bed uit te gaan om een programma op te kunnen nemen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. Hebben geen Apple spullen dus daar kan ik het ook niet op proberen.

Groeten
Martin
 
Terug naar fabrieksinstellingen al geprobeerd? Schijnt te helpen. Er zijn ook mensen geweest die de box nooit in standby zetten, zij zetten alleen de TV uit. De box moet in standby staan om data binnen te krijgen.

Krijg je bij programmeren via de site wel een bevestigingsmail dat de opname succesvol is ingepland?

Je opmerking over dat je TV nooit in standby staat snap ik overigens niet?
 
tikus zei:
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik problemen met de tv guide. Als ik iets wil gaan opnemen later op de dag dan gaat dat niet omdat er na 2 - 3 programma's alleen nog geen informatie beschikbaar komt te staan. Dan ga ik het via de pc doen en dan staat er opnemen en druk ik daarop en dan krijg ik te zien dat er een rood cirkeltje voor word gezet. Helaas neemt hij niets op. Gisterenavond geprobeerd om Shutter Island op te nemen maar helaas weer niets opgenomen en mijn tv komt nooit in standby te staan. Dus daar kan het niet aan liggen.
Groeten
Martin

Toch ligt de oorzaak wel op dat vlak. Had precies hetzelfde, ik zette de box nooit uit of in stand-by en het EPG werd niet meer aangevuld. Toen de tip gekregen hier op het forum om de box wel degelijk in de stand-by-stand te zetten en te zorgen dat hij in die periode ook niets opneemt. Nadat ik dat zo had gedaan heb ik er nooit meer last van gehad en is de EPG altijd aangevuld.Een uurtje in deze stand is ruim voldoende want alleen in die stand vult hij het EPG aan, vreemd maar waar.

https://ziggoforum.nl/topics/46876/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
michieldejong zei:
Terug naar fabrieksinstellingen al geprobeerd? Schijnt te helpen. Er zijn ook mensen geweest die de box nooit in standby zetten, zij zetten alleen de TV uit. De box moet in standby staan om data binnen te krijgen.

Slaat toch werkelijk nergens op, waarom moet hbox nu weer in standby om epg optehalen? bij upc gaan we inplaats van vooruit achteruit, elke apparaat met dvb kan realtime epg ophalen en neerzetten dit al jaartje of 10, zelfs met antieke guide+ werkte het, maar bij upc moet je de box op standby zetten? zou zeggen upc fix dat gewoon even.
 
Hier ook geen gevulde EPG meer na 30 juni!! Informatie niet beschikbaar!! Storing?!?
 
In het platform DVB-C is de TV-Guide/EPG gids volledig gevuld met de juist informatie.

73's
 
Hier nog steeds niks! Vanaf 30-06 geen informatie beschikbaar op de Horizon. >:(
 
Tot einde van de week (verder niet gekeken) een compleet gevulde TV Gids op de HB.
 
Terug
Bovenaan