D
dora55
Als ik een programma wil kiezen uit de tv gids, duurt het heel lang (soms wel een paar minuten) voordat de box het betreffende programma oppakt om op te nemen. In die paar minuten reageert de box helemaal nergens op met de afstandsbediening en zit ik tegen een half beeld te kijken, wachtend totdat het sein eindelijk doorgegeven is om op te nemen.
Hebben meer mensen dit ook?
Hebben meer mensen dit ook?