- Berichten
- 27
Beste forum leden,
Eenpaar maal kon ik niet meer uit de TV gids van de horizonbox komen
deze reageerde niet meer op de afstandsbediening (geen lege baterijen)
de enigste optie was achter op het apparaat in/uit schakelen.
Zo hoor je ook in de TV Gids links een mini scherm te zien met het actuele programma, werkt soms wel, meestal niet!
Zo ook heb ik de Horizon Go app geinstalleerd, maar werkt niet (wifi) bij
Ziggo vertelde men mij dat ik dan de box vial Lan moest aansluiten!
Mijn vraag luid, zijn deze probelemen bij u bekend en zo ja kan ik hier iets aan doen?
M.vr.gr. Nikki
Eenpaar maal kon ik niet meer uit de TV gids van de horizonbox komen
deze reageerde niet meer op de afstandsbediening (geen lege baterijen)
de enigste optie was achter op het apparaat in/uit schakelen.
Zo hoor je ook in de TV Gids links een mini scherm te zien met het actuele programma, werkt soms wel, meestal niet!
Zo ook heb ik de Horizon Go app geinstalleerd, maar werkt niet (wifi) bij
Ziggo vertelde men mij dat ik dan de box vial Lan moest aansluiten!
Mijn vraag luid, zijn deze probelemen bij u bekend en zo ja kan ik hier iets aan doen?
M.vr.gr. Nikki