Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met tv royaal kon je bij UPC gemiste uitzeningen tot 10 dagen terug kijken.
De nieuwe Ziggo ronkende reklame belooft mijn nu tot wuel 7 dagen terug te kunnen kijken.
Do I smell a rat here?
Voorheen was het bij standaard 3 dagen en bij royaal 10 dagen nu heeft men er gekozen voor beide 7 dagen.
En bij de horizon voor TV replay van 7 dagen.
Edit. Ik heb er in ieder geval geen moeite mee vooral niet zoals PB ook al meld je in de betere HD kwaliteit kunt kijken op de horizon.
En er is altijd nog de PC/labtop/Tablet om eerdere uitzendingen via internet te bekijken.