• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tv Gemist start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sveneu

Tv Gemist start niet (Humax iHDR-5200c)

Goedemorgen,

Ik ben sinds eergisteren een eigenaar van een Humax iHDR-5200c en daarbij een nieuwe gebruiker van Ziggo On-Demand, ik kan -op de eerste dag na- niet zeggen dat ik ook een tevreden gebruiker ben.

Als ik op de "Portal" knop druk dan doet het systeem wat hij moet doen.
Uitgezonderd dat de ene keer er een stuk of 5 logo's staan (Nu.nl, Buienradar, Ziggo On-demand e.d.) en de andere keer staat er alleen Ziggo On-demand.

Wanneer ik Ziggo On-demand open dan kan ik alle opties inzien en gewoon bladeren door de mogelijkheden.
TV Gemist werkt alleen niet, wanneer ik een programma selecteer en wil afspelen komt er wel een balk te staan met de speeltijd, maar die blijft op 00:00 staan en ik zie een zwart beeld.

Wat opmerkelijk is aan dit verhaal is dat de programma's van gisteren (regelmatig) wel gewoon werkt, maar vanaf eergisteren en ouder gewoon helemaal niet. Daarnaast is on demand film kijken geen probleem, dat werkt zoals het hoort.

Wat heb ik geprobeerd:
- Systeem geupdated... er was nieuwe software en die is nu geinstalleerd.
- Systeem opnieuw opgestart, stekker er uit en er weer in.
- Smartcard vervangen.
- Zenders opnieuw gezocht na de update.
- Dit forum doorzocht naar hetzelfde probleem.
- Terug naar fabrieksinstellingen

Resultaat: 0

Opmerkingen:
- Er is geen storing volgens de website van Ziggo.
- Signaalsterkte lijkt mij goed: 85% sterkte, 100% kwaliteit.
- Internetverbinding is perfect.
- De eerste dag werkte het zoals het hoort. (Vreemd?)
- Gisteren heb ik een foutmelding gehad: "Kan niet afspelen, probeer later opnieuw."

Kan iemand mij vertellen waar de fout zit?
Ik kies bewust voor dit forum want ik word ongeduldig van die telefonische helpdesk van Ziggo.



Aanvulling:
RTL Lounge gemist doet het ook niet, zelfde probleem. Anderen heb ik niet geprobeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteravond had ik ook problemen maar vanochtend werkt alles weer.
Heb je het vanochtend al weer eens geprobeerd ?
 
Gisteravond had ik ook problemen maar vanochtend werkt alles weer.
Heb je het vanochtend al weer eens geprobeerd ?

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het zojuist geprobeerd, de uitzendingen van gisteren en eergisteren kan ik zonder problemen terugkijken. Alles ouder dan eergisteren begint niet met afspelen.

Werkt bij jou wel de volledige geschiedenis?
 
Volledige geschiedenis werkt bij mij ook niet.
 
Bij mij werkt alles weer... Ik heb geen verklaring waarom het een tijdje niet heeft gewerkt.
:giveup:

Zou het hiermee te maken kunnen hebben?

Het Tv-Portal zit in een beta fase en wordt binnenkort geheel vernieuwd, zie dit bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan