• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

tv gemist probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds gisteren kloppen de programma's niet meer bij tv gemist.
(Samsung smart tv ci+ 1.3)
als ik programma's van gisteren wil terugzien staat er bij elk programma 16 juni, dus ik kan niet programma's zien van 17 juni en later. Ik kreeg gisteren ook paar keer foutmelding 587, maar nu niet meer.
Ik heb helpdesk gebeld en die regelen een monteur.
Ik gebruik itv niet vaak maar het heeft altijd goed gewerkt.
Ik zou graag willen weten of er mee mensen zijn die dit probleem hebben.
smartcard gereset zonder resultaat.

alvast bedankt
 
Sinds gisteren kloppen de programma's niet meer bij tv gemist.
(Samsung smart tv ci+ 1.3)
als ik programma's van gisteren wil terugzien staat er bij elk programma 16 juni, dus ik kan niet programma's zien van 17 juni en later. Ik kreeg gisteren ook paar keer foutmelding 587, maar nu niet meer.
Ik heb helpdesk gebeld en die regelen een monteur.
Ik gebruik itv niet vaak maar het heeft altijd goed gewerkt.
Ik zou graag willen weten of er mee mensen zijn die dit probleem hebben.
smartcard gereset zonder resultaat.

alvast bedankt

Op mijn Humax 5200 kan ik programma's van donderdag en vrijdag gewoon zien, dus misschien is het specifiek iets met de CI modules.
 
Ziggo onde mand

Sinds gisteren kloppen de programma's niet meer bij tv gemist.
(Samsung smart tv ci+ 1.3)
als ik programma's van gisteren wil terugzien staat er bij elk programma 16 juni, dus ik kan niet programma's zien van 17 juni en later. Ik kreeg gisteren ook paar keer foutmelding 587, maar nu niet meer.
Ik heb helpdesk gebeld en die regelen een monteur.
Ik gebruik itv niet vaak maar het heeft altijd goed gewerkt.
Ik zou graag willen weten of er mee mensen zijn die dit probleem hebben.
smartcard gereset zonder resultaat.

alvast bedankt
dit klopt wel ik heb net bij storingen gekeken waar sinds gisteren een storing word vermeld dat gemist en ondemand niet of niet goed werken een tyd voor een oplossing word niet gegeven
ik heb net mijn humax 5400 aan gezet en er ston nog niets voor npo vandaag wel van gisteren :pompom::applause:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
terug kijken?? eendaagse service "Shift"

Er gebeuren rare dingen op de tv, eergisteren ineens de mogelijkheid om tijdens een uitzending terug "Shift)te kijken vanaf begin van de uitzending dit had ik tot daarvoor nog nooit op mijn Samsung in combinatie met een interactieve CI+ module gezien tijdens kijken naar een normale tv uitzending. (is trouwens een HU8500 uit 2014)
Dacht gisteren dit nog even uit te proberen, en wat schetst mijn verbazing, deze service wordt nu niet meer in het scherm getoont, dus was een eenmalige test of zo van Ziggo? heb niks aan de tv verandert, er is ook geen update vanuit Samsung geweest, tv geeft al week of drie dezelfde software versie weer. (2140) Rarara, vindt wel jammer, want soms val je in een uitzending midden in, en kon ik dus vanaf terug kijken.
Dit schijnt inderdaad te kunnen als je een Horizon box hebt, maar ik heb nog een prima Samsung 5200 decoder, welke ik trouwens zelden gebruik. kijk normaliter altijd rechtstreeks op de tv met behulp van mijn interactive CI+.
mischien vanavond dan toch eens kijken of de 5200 meer mogelijkheden heeft gekregen op interactief gebied??
 
Samsung 5200 decoder? :cool:

Er gebeuren rare dingen op de tv, eergisteren ineens de mogelijkheid om tijdens een uitzending terug "Shift)te kijken vanaf begin van de uitzending dit had ik tot daarvoor nog nooit op mijn Samsung in combinatie met een interactieve CI+ module gezien tijdens kijken naar een normale tv uitzending. (is trouwens een HU8500 uit 2014)
Dacht gisteren dit nog even uit te proberen, en wat schetst mijn verbazing, deze service wordt nu niet meer in het scherm getoont, dus was een eenmalige test of zo van Ziggo? heb niks aan de tv verandert, er is ook geen update vanuit Samsung geweest, tv geeft al week of drie dezelfde software versie weer. (2140) Rarara, vindt wel jammer, want soms val je in een uitzending midden in, en kon ik dus vanaf terug kijken.
Dit schijnt inderdaad te kunnen als je een Horizon box hebt, maar ik heb nog een prima Samsung 5200 decoder, welke ik trouwens zelden gebruik. kijk normaliter altijd rechtstreeks op de tv met behulp van mijn interactive CI+.
mischien vanavond dan toch eens kijken of de 5200 meer mogelijkheden heeft gekregen op interactief gebied??
 
Er gebeuren rare dingen op de tv, eergisteren ineens de mogelijkheid om tijdens een uitzending terug "Shift)te kijken vanaf begin van de uitzending dit had ik tot daarvoor nog nooit op mijn Samsung in combinatie met een interactieve CI+ module gezien tijdens kijken naar een normale tv uitzending. (is trouwens een HU8500 uit 2014)

Heb je niet toevallig via je humax 5200 zitten kijken, want daar kun je wel shiften. Via de TV met CI+ gaat dat niet, behalve als je een harddisk aan je TV hebt en de TV dat kan, en de TV moet dan aangestaan hebben vanaf het begin van het programma. Een normale DVB-C uitzending kun je niet terugspoelen, tenzij je hem lokaal opneemt, zonder dat zou het alleen kunnen als je interactief zou kijken en ik neem aan dat je normaal aan het kijken was.
 
Probleem is sinds gisteren avond opgelost.

Bedankt voor jullie reacties.
 
TV Gemist

Ik heb op dit moment ook weer de foutcode itv-587. TV Gemist doet het de laatste tijd vaker niet dan wel. Erg irritant. Op de Ziggo site staat wel een storing TV Gemist en On Demand: door een storing is Uitzending Gemist niet compleet. Maar bij mij dus helemaal niets:no:
 
Ik heb op dit moment ook weer de foutcode itv-587. TV Gemist doet het de laatste tijd vaker niet dan wel. Erg irritant. Op de Ziggo site staat wel een storing TV Gemist en On Demand: door een storing is Uitzending Gemist niet compleet. Maar bij mij dus helemaal niets:no:

Hier werkt TV Gemist wel, maar kan ik van gisteren geen programma's bekijken later dan 14:00 uur. Het is de laatste weken inderdaad bedroevend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan