TV Gemist Nickelodeon werkt niet meer (Diego en Dora)

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

ongein

Sinds enkele dagen werkt TV Gemist niet meer voor Nickelodeon. Geldt in ieder geval voor Dora en Diego. Heb andere programma's niet gecheckt, maar die zijn ook niet interessant voor mijn peuter van drie. Navigeren door het menu en selecteren van een uitzending kan wel. Echter zodra ik probeer af te spelen verschijnt een melding over Abonneren met een telefoonnummer.

Ik heb TV Extra en de Humax 5100c met dongle. Nieuwste firmware.

Overigens vind ik wel dat het On Demand aanbod voor de peuterleeftijd behoorlijjk mager is. Bibbeltje Big was de enige serie voor die leeftijd maar is een tijdje terug uit de roulatie genomen. Als nu ook Nickelodeon Dora en Diego afleveringen verdwijnen dan blijft er wel erg weinig over.


UPDATE 7-12: Vandaag doet íe het ineens weer. Problem solved en dochterlief kan weer Dora on demand kijken.:thumb up:

UPDATE 8-12: :cry: Te vroeg gejuicht. Voor wat betreft Dora werken er maar een paar van de uitzendingen. Diego uitzendingen doen het helemaal niet. Toch raar dat nergens op de Ziggo site enige informatie te vinden is :confused:. Volgende week maar eens proberen of de klantenservice, of misschien het aangegeven telefoonnummer, opheldering kan geven. Als dit blijvend is dan maar weer terug naar TV Standaard en van het uitgespaarde abonnementsgeld wat leuke DVD's bij Het Kruidvat kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er al verbetering?

Ik hier al enige tijd last van precies dezelfde klacht. Alle on demand aangeboden Dora afleveringen hebben het een tijdje gedaan, maar nu is het beperkt tot een stuk of 5. De rest kan ik wel zien, maar als ik ze probeer af te spelen krijg ik de melding dat ik hier een abonnement voo rmoet afsluiten, met het algemene nummer van Ziggo er bij.

Die heb ik gebeld, en ze vertelden me dat het mogelijk verholpen kan worden door aan hun kant mijn smart card te resetten. Dat is gedaan, maar het heeft nog niet geholpen.

Is er bij jou al verbetering na je laatste update?
 
Zelfde probleem

Bij mij ook hetzelfde, dora afleveringen waarvan er maar 5 te zien zijn. Heb het uitgebreide zenderpakket. Ziggo drie uur aan de telefoon gehad en uiteindelijk kwamen zij met de oplossing .... Ligt vast aan de ontvanger stuur maar terug gaan we deze repareren.... Heb de ontvanger net 24 uur en het lijkt mij niet dat het aan de kastje ligt.... Iemand nog meer ervaring hiermee?
 
Hier ook hetzelfde probleem vanaf december 2012. Nog geen contact gehad met Ziggo. Ik dacht ze hebben weer een manier gevonden om meer omzet te genereren maar ik begrijp dus dat het een technisch probleem is.

Wellicht heeft het te maken met het nieuwe interactieve menu van hen. Wij hebben een Humax 5200c en hebben nog het oude interactieve menu. We zien graag een oplossing als iemand die weet!
 
Hier nog steeds hetzelfde probleem. Inmiddels verhuisd naar andere woonplaats.... dus lijkt niet op een plaatsgebonden storing.

Ik heb begin december een firmware update uitgevoerd in de hoop het probleem te verhelpen. Het lijkt er op dat ik daarmee onbewust de frimware bedoeld voor de ITV pilot heb geïnstalleerd :pompom:. Ook via het nieuwe ITV menu echter hetzellde probleem met Dora en Diego afleveringen :sad:. Mijn dochter kent de paar beschikbare afleveringen inmiddels zo ongeveer uit d'r hoofd :cool:. Maar gelukkig is Bibbeltje Big inmiddels wel weer terug in het pakket:thumb up:.
 
Weet iemand of dit bij iedereen zo is of dat wij toevallig pech hebben?
Mijn buren hebben geen interactieve tv, ik heb het nog niet kunnen checken.

Het blijft irritant dat je veel afleveringen kan zien en dat je er dan maar een handje vol kan afspelen.
 
Het werkt

Na ook de storing bij de dora afleveringen te hebben gehad is het nu opgelost.

Het probleem ligt blijkbaar bij de smartcards.

Heb vandaag een nieuwe smartcard laten activeren ( vandaag gekocht in de winkel) en tada alle afleveringen werken.

Het is dus echt een probleem met een signaal op de smartcard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan