Christiaan Pietersz
Forum Gebruiker
- Berichten
- 7
Hallo allemaal,
Wij hebben een paar jaar Digitale TV en telefoon bij Ziggo gehad. Sinds vorige week hebben we het alles in 1 pakket basis genomen ivm internet.
Onze TV is een Panasonic GT30 met een ci+ module en we hebben een Humax 5200 PVR van ziggo gekregen. Alles aangesloten en alles werkt. Op de dag dat alles geactiveerd zou worden heb ik een WiFi router aangesloten op het modem. De PVR en TV zijn aangesloten op deze router, de TV bedraad en de PVR via WiFi.
De PVR is aangesoten en ook hierin de smartcard geactiveerd. Alles werkte normaal.
Als we nu TV kijken dan valt plotseling het beeld weg. Tot nu toe is dit alleen op de TV zelf. Het beeld valt weg en dit duurt 1-2 seconden dan is het weer terug.
Op de PVR geeft hij weer bij Signaal detectie, Sterkte: 44% en Kwaliteit 100%
Op de TV geeft hij aan bij signaaldetectie, Kwaliteit 83% en Sterkte 53%
Is dit een bekabeling probleem? We hebben dit nog nooit eerder gehad. Sinds de PVR er tussen zit hebben we dit probleem. Alle kabels hebben kabelkeur. Of is er iets anders aan de hand??
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Wij hebben een paar jaar Digitale TV en telefoon bij Ziggo gehad. Sinds vorige week hebben we het alles in 1 pakket basis genomen ivm internet.
Onze TV is een Panasonic GT30 met een ci+ module en we hebben een Humax 5200 PVR van ziggo gekregen. Alles aangesloten en alles werkt. Op de dag dat alles geactiveerd zou worden heb ik een WiFi router aangesloten op het modem. De PVR en TV zijn aangesloten op deze router, de TV bedraad en de PVR via WiFi.
De PVR is aangesoten en ook hierin de smartcard geactiveerd. Alles werkte normaal.
Als we nu TV kijken dan valt plotseling het beeld weg. Tot nu toe is dit alleen op de TV zelf. Het beeld valt weg en dit duurt 1-2 seconden dan is het weer terug.
Op de PVR geeft hij weer bij Signaal detectie, Sterkte: 44% en Kwaliteit 100%
Op de TV geeft hij aan bij signaaldetectie, Kwaliteit 83% en Sterkte 53%
Is dit een bekabeling probleem? We hebben dit nog nooit eerder gehad. Sinds de PVR er tussen zit hebben we dit probleem. Alle kabels hebben kabelkeur. Of is er iets anders aan de hand??
Alvast bedankt voor jullie hulp.