M
mmuermans
Hallo,
Ik zal wel iets verkeerd doen en hopelijk kan iemand mij vertellen wat dat is.
Ik probeer mijn Cisco afstandsbediening te programmeren (volgens handleiding) zodat ik mijn samsung lcd tv kan bedienen.
Ik druk op mode (lampje knippert 2X en blijft branden), voer de code in (probeer ze 1 voor 1)(lampje gaat uit) en druk op de power knop (lampje licht op tijdens indrukken) om te testen of de tv uit gaat.......
........geen resultaat.
Ik zal wel iets verkeerd doen en hopelijk kan iemand mij vertellen wat dat is.
Ik probeer mijn Cisco afstandsbediening te programmeren (volgens handleiding) zodat ik mijn samsung lcd tv kan bedienen.
Ik druk op mode (lampje knippert 2X en blijft branden), voer de code in (probeer ze 1 voor 1)(lampje gaat uit) en druk op de power knop (lampje licht op tijdens indrukken) om te testen of de tv uit gaat.......
........geen resultaat.
Laatst bewerkt door een moderator:
