• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

TV aan voor geluid via de versterker???????

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bigpapa146
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bigpapa146

Mij viel op dat ik geen geluid via de versterker heb als ik mijn TV niet aanzet.
Iemand nog meer last van..
Instellingen al nagelopen, maar heeft geen effect.

Dus radio kan ik niet luisteren als ik mijn tv niet aanzet.. Vreemde situatie..
 
Ja, een heleboel hebben hier last van... en het is hier (Horizon - Bug report topic) al gemeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Creative Solution zei:
Ja, een heleboel hebben hier last van... en het is hier (Horizon - Bug report topic) al gemeld.

Dan heb ik er overheen gekeken, had hem al afgespit...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het staat inderdaad onoverzichtelijk ergens tussen gepropt, maar het staat er wel :).

Devil-Strike.net zei:
Bugs gevonden tot nu toe:

-coax/toslink geluid valt na tijd weg na uitzetten tv.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan