W
Wizzie
Hallo,
Ik heb eerst eea gelezen hier op het forum. Complementeren overigens voor de compleetheid en alle info! Echter mis ik nu als enige de overzichtelijkheid onder mijn opname? Al mijn opgenomen programma's hebben hetzelfde icoontje en ik zou verwachte dat je ook direct te titel van het opgenomen programma zichtbaar hebt, dit is alleen zichtbaar wanneer je de betreffende icoon selecteert. Zie ik iets over het hoofd? Alvast dank voor jullie hulp!
Ik heb eerst eea gelezen hier op het forum. Complementeren overigens voor de compleetheid en alle info! Echter mis ik nu als enige de overzichtelijkheid onder mijn opname? Al mijn opgenomen programma's hebben hetzelfde icoontje en ik zou verwachte dat je ook direct te titel van het opgenomen programma zichtbaar hebt, dit is alleen zichtbaar wanneer je de betreffende icoon selecteert. Zie ik iets over het hoofd? Alvast dank voor jullie hulp!
Zo zal overigens het niet updaten van de tv-gids ook wel een bug zijn... Vreselijk lastig, dat wel.