• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tumbnail/Icoon bij mijn opname

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wizzie
  • Startdatum Startdatum
W

Wizzie

Hallo,

Ik heb eerst eea gelezen hier op het forum. Complementeren overigens voor de compleetheid en alle info! Echter mis ik nu als enige de overzichtelijkheid onder mijn opname? Al mijn opgenomen programma's hebben hetzelfde icoontje en ik zou verwachte dat je ook direct te titel van het opgenomen programma zichtbaar hebt, dit is alleen zichtbaar wanneer je de betreffende icoon selecteert. Zie ik iets over het hoofd? Alvast dank voor jullie hulp!
 
Hier bij mijn opnamen wel telkens een vershillende thumbnail. v/d week Champions league opgenomen en gisteren wat op Duitse tv en alles staat netjes geordend. Verder geen aanpassing gedaan in de box.

Misschien een bug?
 
civiczz zei:
Hier bij mijn opnamen wel telkens een vershillende thumbnail. v/d week Champions league opgenomen en gisteren wat op Duitse tv en alles staat netjes geordend. Verder geen aanpassing gedaan in de box.

Misschien een bug?

Zou zomaar waarheid kunnen zijn.. ik ga dit eens verder bezien en mij melding in het forum van de "bugs" ;) Zo zal overigens het niet updaten van de tv-gids ook wel een bug zijn... Vreselijk lastig, dat wel.

Ik heb denk ik inmiddels de oplossing.. mijn tv gids is nu volledig gevuld. Sinds ik mijn HB aan mijn netwerk gekoppeld heb lijkt het er op dat de data nu via internet naar binnen gehaald is i.p.v. binnenhalen via coax?!
 
Terug
Bovenaan