• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Triple pakket en 2e mediabox nog steeds niet mogelijk!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jtech
  • Startdatum Startdatum
J

jtech

Sinds de invoering van de triple pakketten is het nu na 2 maanden nog steeds niet mogelijk om zo'n pakket af te sluiten als je een 2e mediabox hebt.

Ik heb dus Extreme + Dig. telefonie Anytime + Dig. TV Royaal met DVR en daarnaast een 2e mediabox (Pace). Ik zou het duurste triple pakket willen afsluiten met behoud van de Pace.

In het begin was het argument dat de administratieve systemen er (nog) niet op waren ingericht, maar na 2 maanden begin ik dit dus zo langzamerhand een kulargument te vinden.

Als hele goede klant wordt mij dus iedere maand € 13,- door de neus geboord!

Meer mensen met dit probleem?

Wellicht dat we samen een vuist kunnen maken..........

PS: ik heb hier met de mensen van het webcareteam al een paar keer contact over gehad en die zullen ongetwijfeld hun best hebben gedaan, maar tot op heden bestaat voor mensen zoals ik nog geen mogelijkheid om hun abo's om te zetten in een triple pakket.
 
Hun terugstuur brief zegt toch duidelijk dat als je hem wiltgebruiken en niet terugsturen dat je kunt bellen.

dat zijn de drie opties:
a) niet terugsturen, niet bellen: 150 euro betalen
b) binnen 14 dagen na brief terug sturen
c) houden, maar bellen en je kunt hem gebruiken voor x bedrag per maand.

als je product hebt, maar niet kan gebruiken, waarom zou je dan betalen?
geld terug vragen, box retour sturen na contact met hdd en compensatie vragen.
kan het over 3 maanden wel, vraag je er dan weer om.
 
Sorry MrFloris, maar van jouw reaktie kan ik geen chocola maken. Waarschijnlijk heb je op het verkeerde topic gereageerd??
 
Dit soort zaken zijn voor de gemiddelde klant vaak moeilijk te begrijpen en begrijpelijk. Zelf heb ik bij een soortgelijk bedrijf gewerkt en dan zie je dat het administratief en/of technisch niet altijd zo makkelijk te realiseren is en gewoon wat tijd kost. Ik moet zeggen dat mijn nicht het er laatst wel over had dat zij teruggebeld was om deze zelfde kwestie. Er werd haar verteld dat het probleem verholpen is en zij over ongeveer 10 werkdagen van het op maat pakket gebruik kan gaan maken. Er wordt dus wel aan gewerkt zo te horen.
 
Het is vandaag door tussenkomst van Wassily-UPC geregeld! Prima zaak hoor, dat webcareteam!
 
Nou het bestellen van een extra box bij een tripple pakket is ook nog niet zo makkelijk geweest. Had eindelijk iemand aan de lijn die het wel doet. Kwestie van geluk hebben om de juiste persoon te vinden. :-\
 
@rb010: bij mij ligt dat iets anders. Ik heb nl. allang een 2e mediabox en dat gegeven zat lange tijd de overstap naar een triple pakket in de weg.
 
Gewoon blijven proberen, bij mij was het ook pas de 2e keer raak.

Nu 1 Mediabox met DVR en 1 normale voor op slaapkamer.

De eerste mediabox had ik al in bezit.
 
Terug
Bovenaan