J
jtech
Sinds de invoering van de triple pakketten is het nu na 2 maanden nog steeds niet mogelijk om zo'n pakket af te sluiten als je een 2e mediabox hebt.
Ik heb dus Extreme + Dig. telefonie Anytime + Dig. TV Royaal met DVR en daarnaast een 2e mediabox (Pace). Ik zou het duurste triple pakket willen afsluiten met behoud van de Pace.
In het begin was het argument dat de administratieve systemen er (nog) niet op waren ingericht, maar na 2 maanden begin ik dit dus zo langzamerhand een kulargument te vinden.
Als hele goede klant wordt mij dus iedere maand € 13,- door de neus geboord!
Meer mensen met dit probleem?
Wellicht dat we samen een vuist kunnen maken..........
PS: ik heb hier met de mensen van het webcareteam al een paar keer contact over gehad en die zullen ongetwijfeld hun best hebben gedaan, maar tot op heden bestaat voor mensen zoals ik nog geen mogelijkheid om hun abo's om te zetten in een triple pakket.
Ik heb dus Extreme + Dig. telefonie Anytime + Dig. TV Royaal met DVR en daarnaast een 2e mediabox (Pace). Ik zou het duurste triple pakket willen afsluiten met behoud van de Pace.
In het begin was het argument dat de administratieve systemen er (nog) niet op waren ingericht, maar na 2 maanden begin ik dit dus zo langzamerhand een kulargument te vinden.
Als hele goede klant wordt mij dus iedere maand € 13,- door de neus geboord!
Meer mensen met dit probleem?
Wellicht dat we samen een vuist kunnen maken..........
PS: ik heb hier met de mensen van het webcareteam al een paar keer contact over gehad en die zullen ongetwijfeld hun best hebben gedaan, maar tot op heden bestaat voor mensen zoals ik nog geen mogelijkheid om hun abo's om te zetten in een triple pakket.
