• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Triest! problemen met upc cisco troep

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fondip
  • Startdatum Startdatum
F

fondip

Hoii allemaal,

Ik heb vorige week een upc royaal abbonoment aangevraagd helaas heb ik er nou ontzettend spijt van, omdat ik nu geen HD meer kan kijken, sinds donderdag tot vandaag (6-september) kon ik even genieten van het haarscherpe hd kanalen, maar helaas na de storing in me regio ben ik de weg kwijt geraakt, om te beginnen wil ik jullie vertellen dat ik mijn kabels heb nagekeken en alles goed werkt ook het signaal, maar totdat ik de systeem (cisco zwarte) uit zet en weer aan zet, staan er eerst 2 error meldingen ten is eerste is nummer 38 en dan 07, wat dit inhoud weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat de mediabox niet meer goed is na een week, ik denk dat mijn poort van de hdmi is beschadigd en geen beeld meer kan ontvangen op de tv. om goed er achter te komen dacht ik ten eerste dat het aan mijn hdmi kabel lag, dus sluiten ik mijn playstation 3 aan met hd op me tv, tot me verbazing werkte het wel maar na de aansluiting van de mediabox werkte het ineens niet, de klantenservice heeft mij duidelijk gemaakt dat mijn tv niet compitabel was met de mediabox, heel vreemd als het niet compitabel was waarom kreeg ik dan in een week wel beeld. met volle hoop heb ik hier mij specifiek aangemeld om deze probleem op te lossen. please help me jullie zijn mij enige hoop, anders moet ik de monteur inschakelen.

mvg,
fondip
 
Je kunt de volgende dingen proberen:
1 - mediabox even van de spanning halen (of schakelaar achterop gebruiken)
2 - geforceerde firmware update
3 - reset naar de fabrieksinstellingen (je moet alles opnieuw instellen)
Hoe je het eea doet staat beschreven in: FAQ - UPC Digital TV

Als je kabels en signaal goed zijn, je een HD abonnement hebt, geen van de 3 mogelijkheden het probleem oplost en de mediabox foutmeldingen blijft geven toch maar weer UPC bellen.
Mogelijk een defecte mediabox.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Johnny54 zei:
Je kunt de volgende dingen proberen:
1 - mediabox even van de spanning halen (of schakelaar achterop gebruiken)
2 - geforceerde firmware update
3 - reset naar de fabrieksinstellingen (je moet alles opnieuw instellen)
Hoe je het eea doet staat beschreven in: FAQ - UPC Digital TV

Als je kabels en signaal goed zijn, je een HD abonnement hebt, geen van de 3 mogelijkheden het probleem oplost en de mediabox foutmeldingen blijft geven toch maar weer UPC bellen.
Mogelijk een defecte mediabox.

Bedankt jonny voor je reactie,

Ik kom net van het UPC Winkel in Zuidplein, ze hebben mij verteld dat mediabox kapot is, daar hebben ze de box direct uitgetest en zijn ze achter gekomen dat inderdaad de HDMI poort niet meer naar behoren werkt, ik heb toen een nieuwe mediabox gekregen en direct aangesloten, nu werkt het gelukkig weer.
nogmaals bedankt johnny, hierbij probleem opgelost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
fondip zei:
Ik kom net van het UPC Winkel in Zuidplein, ze hebben mij verteld dat mediabox kapot is, daar hebben ze de box direct uitgetest en zijn ze achter gekomen dat inderdaad de HDMI poort niet meer naar behoren werkt, ik heb toen een nieuwe mediabox gekregen en direct aangesloten, nu werkt het gelukkig weer.
nogmaals bedankt johnny, hierbij probleem opgelost.

Veel plezier!

Altijd balen als iets niet werkt zoals je verwacht.
Zoals je ziet, als het eenmaal werkt, gaat die 'spijt' wel weg ;).
 
Terug
Bovenaan