F
fondip
Hoii allemaal,
Ik heb vorige week een upc royaal abbonoment aangevraagd helaas heb ik er nou ontzettend spijt van, omdat ik nu geen HD meer kan kijken, sinds donderdag tot vandaag (6-september) kon ik even genieten van het haarscherpe hd kanalen, maar helaas na de storing in me regio ben ik de weg kwijt geraakt, om te beginnen wil ik jullie vertellen dat ik mijn kabels heb nagekeken en alles goed werkt ook het signaal, maar totdat ik de systeem (cisco zwarte) uit zet en weer aan zet, staan er eerst 2 error meldingen ten is eerste is nummer 38 en dan 07, wat dit inhoud weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat de mediabox niet meer goed is na een week, ik denk dat mijn poort van de hdmi is beschadigd en geen beeld meer kan ontvangen op de tv. om goed er achter te komen dacht ik ten eerste dat het aan mijn hdmi kabel lag, dus sluiten ik mijn playstation 3 aan met hd op me tv, tot me verbazing werkte het wel maar na de aansluiting van de mediabox werkte het ineens niet, de klantenservice heeft mij duidelijk gemaakt dat mijn tv niet compitabel was met de mediabox, heel vreemd als het niet compitabel was waarom kreeg ik dan in een week wel beeld. met volle hoop heb ik hier mij specifiek aangemeld om deze probleem op te lossen. please help me jullie zijn mij enige hoop, anders moet ik de monteur inschakelen.
mvg,
fondip
Ik heb vorige week een upc royaal abbonoment aangevraagd helaas heb ik er nou ontzettend spijt van, omdat ik nu geen HD meer kan kijken, sinds donderdag tot vandaag (6-september) kon ik even genieten van het haarscherpe hd kanalen, maar helaas na de storing in me regio ben ik de weg kwijt geraakt, om te beginnen wil ik jullie vertellen dat ik mijn kabels heb nagekeken en alles goed werkt ook het signaal, maar totdat ik de systeem (cisco zwarte) uit zet en weer aan zet, staan er eerst 2 error meldingen ten is eerste is nummer 38 en dan 07, wat dit inhoud weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat de mediabox niet meer goed is na een week, ik denk dat mijn poort van de hdmi is beschadigd en geen beeld meer kan ontvangen op de tv. om goed er achter te komen dacht ik ten eerste dat het aan mijn hdmi kabel lag, dus sluiten ik mijn playstation 3 aan met hd op me tv, tot me verbazing werkte het wel maar na de aansluiting van de mediabox werkte het ineens niet, de klantenservice heeft mij duidelijk gemaakt dat mijn tv niet compitabel was met de mediabox, heel vreemd als het niet compitabel was waarom kreeg ik dan in een week wel beeld. met volle hoop heb ik hier mij specifiek aangemeld om deze probleem op te lossen. please help me jullie zijn mij enige hoop, anders moet ik de monteur inschakelen.
mvg,
fondip
.