B
benie015
ik heb facebook en speel het spel trein station
heb windows 8.1 een icore 5 en 8 gb geheugen
als ik de treinen wegstuur op een rit dan blijven de treinen regelmatig hangen in het spel
weet iemand hoe ik dat op kan lossen?
heb windows 8.1 een icore 5 en 8 gb geheugen
als ik de treinen wegstuur op een rit dan blijven de treinen regelmatig hangen in het spel
weet iemand hoe ik dat op kan lossen?