• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

trein in spel treinstation blijft hangen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter benie015
  • Startdatum Startdatum
B

benie015

ik heb facebook en speel het spel trein station
heb windows 8.1 een icore 5 en 8 gb geheugen
als ik de treinen wegstuur op een rit dan blijven de treinen regelmatig hangen in het spel
weet iemand hoe ik dat op kan lossen?
 
melvintje zei:
Ik denk eerder dat je naar de gebruikte browser moet kijken
heb het probleem bij zowel internet explorer als mozilla firefox
 
Ook Chrome? Zoja wis dan even je cache, cookies enz van de browsers
 
Terug
Bovenaan