• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tratec FRA-752/N

  • Onderwerp starter Onderwerp starter webmonster
  • Startdatum Startdatum
W

webmonster

Geachte heren,
Ik heb hier 2e hands een versterker gekocht maar die werkt niet?
Kan iemand vertelen wat voor een trafo daar op zit de gegevens ervan.Er zit er een bij maar dat lijk niet de goede??
hellppppp
 
Hoe Probleem opgelost even goed dit forum gelezen en de modem gereset......
nu wou ik alleen de gegevens van de trafo nog weten ,,,iemand ;)
 
webmonster zei:
Geachte heren,
Ik heb hier 2e hands een versterker gekocht maar die werkt niet?
Kan iemand vertelen wat voor een trafo daar op zit de gegevens ervan.Er zit er een bij maar dat lijk niet de goede??
hellppppp

12 Volt gelijkspanning - min. 300 mAmpere.
 
Bedankt,ik heb er nu een 200 ma adapter op zitten,wat geeft de originele adapter aan dan?
 
Terug
Bovenaan