Trage wijziging abonnement Plus naar Basis

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Ms Sunshine

Hallo,

Wie heeft er nog meer problemen met het omzetten van het Plus pakket naar Basis pakket. Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen is deze wijziging nog steeds niet doorgevoerd. Ik heb al regelmatig gebeld en hoor steeds het zelfde verhaal dat er een "error " is. Ik heb ook een email gestuurd en krijg het zelfde te horen dat er een technische storing is en dat er hard aan gewerkt wordt.
Ik vind het vreemd dat het zolang moet duren:evil:
Gr,

Ms Sunshine
 
PS. ik ben al ruim 4 maanden bezig.Grrrr.
 
Als je een bevestiging hebt gekregen, zou ik me niet zo druk maken, je krijgt dan het teveel betaalde vast wel terug of verrekend, maar hebt toch gedurende die tijd de hogere snelheid en zo gehad. Desnoods even contact opnemen met Ziggo Webcare om zeker te maken dat je alleen het bedrag voor basis moet betalen.
 
Hallo,

Wie heeft er nog meer problemen met het omzetten van het Plus pakket naar Basis pakket. Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen is deze wijziging nog steeds niet doorgevoerd. Ik heb al regelmatig gebeld en hoor steeds het zelfde verhaal dat er een "error " is. Ik heb ook een email gestuurd en krijg het zelfde te horen dat er een technische storing is en dat er hard aan gewerkt wordt.
Ik vind het vreemd dat het zolang moet duren:evil:
Gr,

Ms Sunshine

Heb ik ook last van, maakt niet uit welke wijziging alles duurt enorm lang en ik krijg ook geen bevestiging. Dit is al maanden gaande..
 
Dank je wel Cees voor je reactie. Ik ga zeker contact opnemen via de Webcare.
Dapp, raar dat je geen bevestiging hebt gekregen dat is toch het eerste wat je moet krijgen na een aanvraag voor abonnement verandering.
Ik blijf Ziggo elke maand bellen.
Ik ben er van overtuigd dat er nog veel mensen zijn met dit probleem.
Een goede jaarwisseling:)
 
Hoi,

Via e-mail wel bevestiging gehad, dat gaat automatisch vanuit het Ziggo systeem. Officieel hoor je daarna nog een bevestiging via de post te krijgen, die wordt nu niet verstuurd en daarmee wordt er dus niks doorgevoerd. Er zijn inderdaad vast veel meer mensen met dezelfde issues.
 
Ik heb wel een bevestiging via de post gehad maar pas enkele weken later.
Jij toi toi verder.
Word vervolgd lijkt me.
 
Hallo,

Wie heeft er nog meer problemen met het omzetten van het Plus pakket naar Basis pakket. Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen is deze wijziging nog steeds niet doorgevoerd. Ik heb al regelmatig gebeld en hoor steeds het zelfde verhaal dat er een "error " is. Ik heb ook een email gestuurd en krijg het zelfde te horen dat er een technische storing is en dat er hard aan gewerkt wordt.
Ik vind het vreemd dat het zolang moet duren:evil:
Gr,

Ms Sunshine
Hier precies hetzelfde probleem, dit is toch niet normaal:no: Ik heb de bevestigingsbrief al 17 sept gehad ,dat het vanaf oktober omgezet zou worden :cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan