trage verbinding

M

Murat

beste mensen,
sinds een paar dagen heb ik een erg onstabiele verbinding postcode 1069
heb met chello gebeld en volgens hun werkt alles prima
wie kan me erbij helpen

grpoetjes
 
ik heb ook ineens hele trage verbinding ... soms disconnect hij gewoon helemaal..

postcode : 6715
 
Volgens Chello ligt het altijd aan de klant, dat is hun policy om tegen de klanten te verkopen. Het ligt wel degelijk aan hun, maar dat zeggen ze jou niet...
 
Ook amsterdam 1013. Sinds een maand trage verbinding in de zin van dat de lijn erg instabiel is:

C:\Documents and Settings>ping www.ilse.nl -t

Pinging www.ilse.nl [62.69.169.6] with 32 bytes of data:

Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=8ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=378ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=7ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=280ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=8ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=192ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=460ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=100ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=380ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=11ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=286ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=8ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=196ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=478ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=106ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=376ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=18ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=296ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=8ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=206ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=8ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=5ms TTL=56
Reply from 62.69.169.6: bytes=32 time=8ms TTL=56

Ping statistics for 62.69.169.6:
Packets: Sent = 23, Received = 23, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 5ms, Maximum = 478ms, Average = 166ms
Control-C
^C
C:\Documents and Settings>
 
erwin969 zei:
Volgens Chello ligt het altijd aan de klant, dat is hun policy om tegen de klanten te verkopen. Het ligt wel degelijk aan hun, maar dat zeggen ze jou niet...

Al Ziend oog?

Maar om dan toch door te gaan op jou onbeschaamde generalisatie schat ik dat zo'n 80% van alle verbindings problemen wel degelijk aan de klant ligt... ;) De andere 20% zijn wij...
 
KillRoy zei:
Al Ziend oog?

Maar om dan toch door te gaan op jou onbeschaamde generalisatie schat ik dat zo'n 80% van alle verbindings problemen wel degelijk aan de klant ligt... ;) De andere 20% zijn wij...

Oh, en jij werkt bij Chello omdat je het over 'wij' hebt?
 
als het 80% aan de klant ligt, wat zijn dan de mogelijke oorzaken
ik wacht nog een paar dagen en anders ga ik op zoek naar een adsl aanbieding
 
Sinds 1.30 uur heb ik een zeer lage snelheid.  :'(
± 20 KB/s down & ± 7 KB/s up

Alles al gereset en pc opnieuw opgestart, maar dat heeft niet geholpen. Waardes in het modem (snr, level etc.) zijn normaal.
Hopelijk is het morgen weer goed en blijft het een eenmalige gebeurtenis.
Misschien ivm voorbereiding voor hogere snelheid.  ???
 
Gisteravond was de verbinding can Chello zwaar ruk! Weten jullie misschien een oorzaak? Of zou het inderdaad aan de voorbereidingen liggen van Chello?
 
postcode 1011, al een week ±120KB. Gisteren naar upc gebeld, zijn antwoord: het light niet aan ons, er is iets met je browser, zeggen ze.
Browser? Wat een specialist.
Net weer naar de upc gebeld, en eindelijk officieele verklaring:
"ER IS EEN STORING IN JE REGIO"

hoe lang nog?
 
Terug
Bovenaan