• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Trage verbinding Wirless Router Sitecom

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dinobeagle
  • Startdatum Startdatum
D

Dinobeagle

Ik heb sinds vandaag de wireless router van sitecom de WL-582 300N binnen gekregen
na aansluiten installeren etc. is de internet verbinding opeens heel erg traag
en met 2 laptops is het helemaal niet meer te doen.

Hoe kan ik dit oplossen? heb ik iets fouts gedaan?

we gebruiken geen PC maar laptops
 
Paar vraagjes,

1.Hoe is je router aangesloten op je netwerk.
2.Welk modem gebruik je.
3.Gebruik je wpa of wep encryptie
4 Heb je al gekeken of je de laatste firmware hebt?(https://www.sitecom.com/support-product/productid/750#drivers)
 
In aansluiting op derkr: vul s.v.p. je forumprofiel even in, want met de info die je nu geeft is het echt onmogelijk om een mogelijke oorzaak aan te geven.
 
Deze informatie kan ik je wel geven als je de 300n specificatie wil halen
zet dan je draadloze beveiliging op WPA2-AES niet TKIP
Maar buiten dat we wachten dat je je profiel volledig invult
 
En in aansluiting op de vorige posters doe ik ook nog een duit in het zakje, in afwachting van je profiel:

Zijn de laptops die je hebt ook allemaal geschikt voor WiFi via de N-standaard?
 
MartCom zei:
En in aansluiting op de vorige posters doe ik ook nog een duit in het zakje, in afwachting van je profiel:

Zijn de laptops die je hebt ook allemaal geschikt voor WiFi via de N-standaard?
Het lijkt een beetje op mijn probleem vorige week. Toen ik de band op B+G+N had ingesteld. deed alles het wel.
 
Terug
Bovenaan