D
Dinobeagle
Ik heb sinds vandaag de wireless router van sitecom de WL-582 300N binnen gekregen
na aansluiten installeren etc. is de internet verbinding opeens heel erg traag
en met 2 laptops is het helemaal niet meer te doen.
Hoe kan ik dit oplossen? heb ik iets fouts gedaan?
we gebruiken geen PC maar laptops
na aansluiten installeren etc. is de internet verbinding opeens heel erg traag
en met 2 laptops is het helemaal niet meer te doen.
Hoe kan ik dit oplossen? heb ik iets fouts gedaan?
we gebruiken geen PC maar laptops