Beste allemaal
Mijn download snelheid is echt te laag. Situatie is als volgt;
- Ik maak direct verbinding met het Cisco modem
- Gecheckt met UPC, daar staat alles goed.
- Met Vista machine download snelheid uitstekend.
- Als ik in XP veilige modus opstart met netwerkverbinding, geen probleem. Prima snelheid.
Als ik dus gewoon opstart met AVG uit, geen firewall of wat dan ook haalt ie net 30MB!!
Wie kan mij helpen, ik dwaal al een paar dagen op internet op zoek naar een oplossing.
Alvast bedankt!!
Mijn download snelheid is echt te laag. Situatie is als volgt;
- Ik maak direct verbinding met het Cisco modem
- Gecheckt met UPC, daar staat alles goed.
- Met Vista machine download snelheid uitstekend.
- Als ik in XP veilige modus opstart met netwerkverbinding, geen probleem. Prima snelheid.
Als ik dus gewoon opstart met AVG uit, geen firewall of wat dan ook haalt ie net 30MB!!
Wie kan mij helpen, ik dwaal al een paar dagen op internet op zoek naar een oplossing.
Alvast bedankt!!
