J
janeS
Hallo aardige hulpverleners!
Ik heb sinds 2 dagen een probleem(pje):
Als ik mijn pc opstart, hoor ik, net voordat het blauwe scherm met "welkom" komt, een soort toetergeluid uit de systeemkast, de speakers staan dan nog NIET aan. Vervolgens komt dus het "welkom" scherm en dat blijft behoorlijk lang staan, alvorens het bureaublad verschijnt. Voor de goede orde: ik heb XP pro.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Iemand een idee.
Heel graag een reaktie.
Jane.
Ik heb sinds 2 dagen een probleem(pje):
Als ik mijn pc opstart, hoor ik, net voordat het blauwe scherm met "welkom" komt, een soort toetergeluid uit de systeemkast, de speakers staan dan nog NIET aan. Vervolgens komt dus het "welkom" scherm en dat blijft behoorlijk lang staan, alvorens het bureaublad verschijnt. Voor de goede orde: ik heb XP pro.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Iemand een idee.
Heel graag een reaktie.
Jane.