• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Trage opstart met "geluid".

  • Onderwerp starter Onderwerp starter janeS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

janeS

Hallo aardige hulpverleners!

Ik heb sinds 2 dagen een probleem(pje):
Als ik mijn pc opstart, hoor ik, net voordat het blauwe scherm met "welkom" komt, een soort toetergeluid uit de systeemkast, de speakers staan dan nog NIET aan. Vervolgens komt dus het "welkom" scherm en dat blijft behoorlijk lang staan, alvorens het bureaublad verschijnt. Voor de goede orde: ik heb XP pro.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Iemand een idee.
Heel graag een reaktie.
Jane.
 
Trage opstart.

Hallo,

Ik wil even melden, dat ik er zelf uit ben gekomen. Het bewuste euvel, een overijverige Windows XP eigenschap, die mij eraan wilde herinneren, dat ik een zg wachtwoord had, wat binnen een bepaalde termijn zou gaan verlopen.....
Wie had dat nou gedacht, ik had niet eens een wachtwoord!!
Enfin opgelost. Bedankt voor eventueel meedenken.
Vr.gr. jane.
 
Nog een tip. Zet Windows Xp Pro. op classic mode. Je pc werkt dan veel sneller. De simpele reden er voor is dat windows minder hoeft te laden.
 
trage opstart

Hoi, bedankt voor je tip, maar hoe zet ik mijn pc op de classic?
Groet, jane.
 
trage opstart

Bedankt Ben!
groetjes, jane.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan