S
schapendoes!
Sinds 14 dagen heb ik problemen met de Wifi verbinding. Elke dag moet ik mijn draadloos modem UBEE model EVW3200 resetten om Wifi te kunnen gebruiken. Op de laptop blijft de verbinding dan acceptabel stabiel, maar op de tablet en de telefoon wordt de Wifi verbinding steeds verbroken vanwege onstabiele Wifi verbinding. Nu is er volgens de storingmelder van Ziggo in mijn gebied vanaf 25 februari een probleem. Ik vind mijn probleem groter want ik betaal nu dus best wel veel geld voor een dienst die ik niet of slechter krijg. Volgende maand worden de prijzen ook nog eens verhoogd.
Ook heb ik de laatste 14 dagen al een paar keer mijn TV moeten resetten omdat ik geen beeld meer had.
Ik ben geen Wifi spot omdat dat veel problemen gaf. Om mijn "eigen" Wifi te kunnen gebruiken moest ik elke keer volledig inloggen. Met behulp van een Ziggo medewerker ben ik nu geen Wifi spot meer.
Nu denk ik er sterk over om een andere provider te gaan zoeken.
Ik ben al meer dan 40 jaar afnemer van Home - Ziggo en heb eigenlijk nooit problemen gehad. Nu ik er over nadenk alleen sinds die verdomde (sorry) Wifispots. :evil:
Ook heb ik de laatste 14 dagen al een paar keer mijn TV moeten resetten omdat ik geen beeld meer had.
Ik ben geen Wifi spot omdat dat veel problemen gaf. Om mijn "eigen" Wifi te kunnen gebruiken moest ik elke keer volledig inloggen. Met behulp van een Ziggo medewerker ben ik nu geen Wifi spot meer.
Nu denk ik er sterk over om een andere provider te gaan zoeken.
Ik ben al meer dan 40 jaar afnemer van Home - Ziggo en heb eigenlijk nooit problemen gehad. Nu ik er over nadenk alleen sinds die verdomde (sorry) Wifispots. :evil: