T
Trance
Hallo mensen,
Gek probleempje, ben net overgetapt op UPC Horizon en ben van 20 Mb overgestapt naar 60 Mb met een nieuwe modem de Cisco EPC3925. De snelheden worden ook wel gehaald, zit zo rond de 58 Mb.
Maar ik heb nu constant vastlopers bij het surfen of pagina's die zicht niet willen laden of heel traag. Ben ik aan het downloaden via UTorrent dan kan ik helemaal niet meer surfen hoewel dat hiervoor geen probleem was.
Ik gebruik afwisselend Windows Explorer/Firefox en Google Chrome....Wat of waar kan dit probleem zitten, heb verdere extensies en dergelijke allemaal uit mijn browsers gehaald zoals Roboform en dergelijke maar het probleem blijft bestaan.
Wie weet raad, alvast bedankt voor jullie reacties...
Groet van jan
Gek probleempje, ben net overgetapt op UPC Horizon en ben van 20 Mb overgestapt naar 60 Mb met een nieuwe modem de Cisco EPC3925. De snelheden worden ook wel gehaald, zit zo rond de 58 Mb.
Maar ik heb nu constant vastlopers bij het surfen of pagina's die zicht niet willen laden of heel traag. Ben ik aan het downloaden via UTorrent dan kan ik helemaal niet meer surfen hoewel dat hiervoor geen probleem was.
Ik gebruik afwisselend Windows Explorer/Firefox en Google Chrome....Wat of waar kan dit probleem zitten, heb verdere extensies en dergelijke allemaal uit mijn browsers gehaald zoals Roboform en dergelijke maar het probleem blijft bestaan.
Wie weet raad, alvast bedankt voor jullie reacties...
Groet van jan
