traag openen apps

Status
Niet open voor verdere reacties.

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
traag openen apps Samsung Smart tv

Hoi

Sinds afgelopen vrijdag openen de apps van Samsung smart tv erg traag.
Zowel bedraad als draadloos.
Soms de melding dat er geen netwerkverbinding is, terwijl die er wel is.
De browser werkt wel.Als ik een app wil openen blijft het beeld soms lang zwart en als de app opent duurt het lang voordat die volledig geopend is.
Ik heb al gegoogeld maar vind er niks over.
Zijn er meer mensen met een Samsung smart tv die dit probleem hebben sinds vrijdag?

Alvast bedankt.
 
Topicstarter
Topicstarter
T

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo Twigger

Heb je de nieuwste firmware op je TV, de laatste is VERSIE : 2101.0 van 10 oktober 2014.
Zo niet dan kan je hem hier vinden, even naar beneden scrollen.
https://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/led-tv/UE40F6510SSXXN
ja die heb ik erop. Sinds gisteren werken de apps trouwens weer normaal.

Bedankt voor je reactie. En sinds enkele dagen weer belabberde verbinding.

Kan iemand met een samsung smart tv misschien de app "KIJK' Checken?
Die opent hier vaak pas na 20 sec, Die blijft vaak tijden het laden hangen. En Nu.nl werkt helemaal niet meer, steeds de melding dat er een verbindingsprobleem is en dat ik de applicatie opnieuw moet starten of afsluiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topicstarter
Topicstarter
T

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
En weer belabberde verbinding, ging 1 dag goed.

Kan iemand met een samsung smart tv misschien de app "KIJK' Checken?
Die opent hier vaak pas na 20 sec, Die blijft vaak tijden het laden hangen. En Nu.nl werkt helemaal niet meer, steeds de melding dat er een verbindingsprobleem is en dat ik de applicatie opnieuw moet starten of afsluiten.
 
Topicstarter
Topicstarter
T

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Bijna elke dag weer verbindingsproblemen met de apps.
Beeld blijft lang zwart voordat een app opnet en Samsung apps opent helemaal niet,
ik krijg dan de melding 'netwerk status controleren' maar ik heb verbinding. Nu dus ook weer.

Zijn er meer mensen met Samsung smart tv die dit probleem hebben?
Ook zijn van sommige apps de logo's weg als ik naar ' meer apps' ga
dan zijn de logo's weg bij o.a NPO VIDZONE.
Eergisteren was er een update voor VIDZONE en toen was het logo weer zichtbaar, maar 5 min later was er weer een update en toen was het logo weer verdwenen. eerst was het versie 1004 en na de update 1.1
maar na die update vijf min later was het weer 1004.
Hetzelfde probleem heb ik op Samsung smart tv blu ray speler.

Ander probleem is dat geregeld apps verdwijnen en later ook weer terug komen. Zelfs de webbrowser verdwijnt dan ook.
Soms komen ze na een half uur terug maar soms ook pas
de dag erna.
Er is al 2 keer een technici van Samsung hier geweest en het mainboard vervangen, zonder resultaat dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan