V
verkade
Hallo,
Ik heb sinds 28 juni enorm last van erg traag internet. Ik had die dag gebeld om de abbonement te wijzigen van Alles-in-1 naar TV+Telefoon, met ingang datum als eind juli. Na het telefoontje ben ik weg gegaan, en in de avond was ik terug en sindsdien is internet heel erg traag. Als er veel websites worden geopend in een keer, zoals browser opnieuw openen, dan kan hij met meeste websites niet eens verbinding maken.
Ik heb een Cisco EPC3925 modem. Ik heb hem al restart via de setup, ik heb een nachtje de kabel eruit gehad, maar niets hielp.
Ook heb ik ipconfig /release en /renew gedaan, maar nee hoor. Geen verbetering.
Met speedtest.net naar eindhoven toe (ik woon in Tilburg) haal ik 0.2Mbps download en 0.06Mbps upload snelheid. Met een ping van 800. Dat was omdat ik het voor het eerst verbinding maakte. Meestal na een aantal keer verbinding te maken met een website verbeterd de ping en laad snelheid wel, maar het is enorm irritant.
Ik heb ook op Ziggo's website de postcode ingevuld. Alles wat ik zie zijn klachten over TV maar niets over internet. Ik heb proberen te mailen naar hun maar kreeg een 'fail to deliver'-mail terug in mijn inbox.
Weten jullie iets wat ik kan doen? Of is deze probleem bekend bij jullie?
Ik heb sinds 28 juni enorm last van erg traag internet. Ik had die dag gebeld om de abbonement te wijzigen van Alles-in-1 naar TV+Telefoon, met ingang datum als eind juli. Na het telefoontje ben ik weg gegaan, en in de avond was ik terug en sindsdien is internet heel erg traag. Als er veel websites worden geopend in een keer, zoals browser opnieuw openen, dan kan hij met meeste websites niet eens verbinding maken.
Ik heb een Cisco EPC3925 modem. Ik heb hem al restart via de setup, ik heb een nachtje de kabel eruit gehad, maar niets hielp.
Ook heb ik ipconfig /release en /renew gedaan, maar nee hoor. Geen verbetering.
Met speedtest.net naar eindhoven toe (ik woon in Tilburg) haal ik 0.2Mbps download en 0.06Mbps upload snelheid. Met een ping van 800. Dat was omdat ik het voor het eerst verbinding maakte. Meestal na een aantal keer verbinding te maken met een website verbeterd de ping en laad snelheid wel, maar het is enorm irritant.
Ik heb ook op Ziggo's website de postcode ingevuld. Alles wat ik zie zijn klachten over TV maar niets over internet. Ik heb proberen te mailen naar hun maar kreeg een 'fail to deliver'-mail terug in mijn inbox.
Weten jullie iets wat ik kan doen? Of is deze probleem bekend bij jullie?