F
formerlee
Vorige week overgestapt naar zakelijk, na telefoonproblemen met de 2de telefoonlijn op de Horizonbox (twee weken geen telefoon). Nu weer 3 dagen helemaal geen telefoon op eigen nummers vanwege overstappen.
Nu traag internet.....veel trager dan met de Horizon, waar 60MB draadloos zonder problemen continue werd gehaald. Nu niet veel verder dan 20MB, als dat al gehaald wordt. Helpdesk heeft wat geholpen maar weinig tot geen resultaat, Kreeg wel de bevestiging dat de Cisco EPC3925 mider is dan de Horizon qua bereik. Dat nu weer.......
Nu traag internet.....veel trager dan met de Horizon, waar 60MB draadloos zonder problemen continue werd gehaald. Nu niet veel verder dan 20MB, als dat al gehaald wordt. Helpdesk heeft wat geholpen maar weinig tot geen resultaat, Kreeg wel de bevestiging dat de Cisco EPC3925 mider is dan de Horizon qua bereik. Dat nu weer.......