• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

traag internet met router

  • Onderwerp starter Onderwerp starter matiz
  • Startdatum Startdatum
M

matiz

hoi

ik heb een zeer trage internet verbinding met mijn router draytek 2200e

ik heb inmiddels de router voorzien van de nieuwste firmware maar de snelheid blijf super traag 6kb bij speedtest en zonder de router haal ik de 500 kb

wie weet waar dit aan kan liggen voorheen had ik nooit problemen.

groeten wim
 
Het zou mogelijk een foute config van uw router kunnen zijn...

U kunt denken aan: firewall die te strak afgesteld staat... daarmee bedoel ik dat het verkeer van binnen naar buiten ook alle beveiliging moet...
 
nou ik heb het probleem verholpen ondanks dat ik niet weet waar het aan lag maar ik heb er een firm ware opgezet van 5 jaar geleden en nu kan ik weer volop surfen en downen

bedankt voor het mee denken



groeten wim
 
Terug
Bovenaan