• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

traag internet - hoge ping

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gstewart
  • Startdatum Startdatum
G

gstewart

Hallo allemaal,

ik heb het alles-in-1 power pakket van UPC, dus 120 mb down en 6 mb up. Voorheen hadden we het alles-in-1 basis pakket van UPC en haalde ik in speedtest rond de 45 mb down en met het power pakket haal ik slechts 8 mb down en 0,36 up, dat is niet eens 10% van wat ik hoor te hebben?! ik snap dat er snelheid verloren gaat maar zoveel?! ook is me ping heel onstabiel en heb ik gewoon uitschieters tot de 999+, iemand enig idee hoe dit kan, ik voel me zo gewoon opgelicht...
 
Welk modem heb je van UPC gekregen, doe ook een powercycle van het modem, mocht dat niet lukken dan een reset
 
ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor modem werd meegeleverd, was een router en modem in 1, heb deze echter al meerdere malen gereset
 
Terug
Bovenaan