M
marsje
Hallo allemaal,
sinds 2 weken heb ik het volgende probleem ,
draadloos N werkt op 144,5 Mb en haalt volle bak tusse 40-58 MB zonder dat de firewall is ingeschakeld,
maar op het moment dat de firewal ingeschakeld wordt keldert de surfsnelheid naar niveau inbel internet :'(
maar als ik de DHCP via mijn WRT610N laat verstrekken werkt het wel
( met de thomson op de WAN)
en is weer normaal zodra FW weer uitgezet wordt,ik heb zelf een vermoeden dat het in de bootfile verstrekt door upc zit omdat dit het tweede modem is en de 2e de eerste 2 uur wel gewoon werkte ,
maar tips zijn Welkom
sinds 2 weken heb ik het volgende probleem ,
draadloos N werkt op 144,5 Mb en haalt volle bak tusse 40-58 MB zonder dat de firewall is ingeschakeld,
maar op het moment dat de firewal ingeschakeld wordt keldert de surfsnelheid naar niveau inbel internet :'(
maar als ik de DHCP via mijn WRT610N laat verstrekken werkt het wel
( met de thomson op de WAN)en is weer normaal zodra FW weer uitgezet wordt,ik heb zelf een vermoeden dat het in de bootfile verstrekt door upc zit omdat dit het tweede modem is en de 2e de eerste 2 uur wel gewoon werkte ,
maar tips zijn Welkom

