• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

traag draadloos internet met TWG870

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marsje
  • Startdatum Startdatum
M

marsje

Hallo allemaal,

sinds 2 weken heb ik het volgende probleem ,
draadloos N werkt op 144,5 Mb en haalt volle bak tusse 40-58 MB zonder dat de firewall is ingeschakeld,

maar op het moment dat de firewal ingeschakeld wordt keldert de surfsnelheid naar niveau inbel internet :'(
maar als ik de DHCP via mijn WRT610N laat verstrekken werkt het wel ??? ( met de thomson op de WAN)

en is weer normaal zodra FW weer uitgezet wordt,ik heb zelf een vermoeden dat het in de bootfile verstrekt door upc zit omdat dit het tweede modem is en de 2e de eerste 2 uur wel gewoon werkte ,

maar tips zijn Welkom :)
 
Ja die staat uit , alleen Firewall is ingeschakeld . ook reageerd de thomson zeer traag met firewall en zonder werkt hij normaal ,
 
marsje zei:
Ja die staat uit , alleen Firewall is ingeschakeld . ook reageerd de thomson zeer traag met firewall en zonder werkt hij normaal ,
Klopt de Firewall was het probleem ook!
Maar je hebt toch een Firewall op je PC dus dan kan die uit van de Thomson.
Dit is een foutje in de Thomson.
 
maar als dat een fout in de thomson is betekend dat wel dat UPC zijn klanten weer eens een bagger product leverd ! >:(

een apparaat dat maar half werkt dus , en je mag toch verwachten dat ze daar dan een fix voor leveren ...

maar nee Die amerikaanse honden zien ons alleen als melkkoe !
 
Geinig, ontdek net precies hetzelfde hier. Rare is wel dat ik het op 1 (draadloze) pc had, en niet op andere.
Firewall uit en m'n laptoppie gaat weer als een speer (afgezien van het feit dat die TWG870 geen 60Mbps haalt).
 
Terug
Bovenaan