De makkelijkste manier is.
1.
Ziggo bellen en vragen of ze je modem in BRIDGE mode willen zetten. Hiermee wordt het router en Wifi deel uitgezet in het modem. Je moet nu even een paar minuten wachten. Je ziet dat de modem later opnieuw wordt gestart en dan wacht je nog even tot het modem klaar is. Nu staat hij in BRIDGE mode. Hangt wel af hoe snel de medewerker dit voor je doet maar meestal doen zit dit direct.
2. Sluit op Poort 1 van het modem de netwerkkabel aan.
3. De andere kant van de kabel sluit je aan op de WAN poort van de TP-Link.
4. Haal de stroom voor 30 seconden van het modem.
5. Doe dit ook voor de TP-Link als deze als in het stopcontact zit.
6. Stop de stekker weer in het stopcontact van het modem en wacht 1 minuut
7. Stop de stekker weer in het stopcontact van de TP-Link
8. Sluit een pc bedraad aan op 1 van de 4 LAN poorten
9. Nu kun je de handleiding verder volgen om de router verder in te stellen voor WiFi etc. Instellen doe je dus bedraad. Als alles klaar is dan kun je draadloos verder. Draadloos instellen in niet aan te raden omdat je dan soms niet verder kunt omdat de verbinding even weg valt.
Nadeel hiervan is dat je ook je WiFi deel uitzet op het modem en daarmee straks dus niet met het WiFi hotspot mee kan doen.
Als je dat wel wilt dan moet je de router-achter-router stappen gaan volgen. Dat is alleen iets meer technische kennis voor nodig om dit mogelijk goed werkend te krijgen.
https://www.ziggo.nl/#klantenservic...lannen/stappenplan-router-achter-router-cisco