Re: Totaal TV met artikel over de Horizon
Citaat uit het artikel:
UPC kreeg ook onder meer van Bright.nl en Het Parool negatieve recensies over met name de gebrekkige softwareupdates. Het Algemeen Daglbad kwam met een uitgebreid artikel over de kinderziektes en it-specialist Alexander Klöpping vatte het in De Wereld Draait Door als volgt samen: 'Horizon is op het eerste gezicht een meisje waar je op verliefd wordt, totdat ze begint te praten'. De Consumentenbond is nog wel het meest negatief en stelt UPC goed in de gaten houden. Volgens de bond moet UPC gedupeerde gebruikers ook compenseren.
Compensatie vind ik meer dan reeel. Want een avond tv kijken is niet ontspannen. Wij hebben het groene scherm. Schakelen we over naar SCART dan hebben we foutcode 2040, en kunnen niet via SCART kijken. Dus dan weer naar HDMI. Soms moeten we kiezen tussen een groen scherm of niets. Bij het afsluiten van ons contract heeft UPC ons niet op deze problemen gewezen. En volgens de monteur was UPC bezig met een oplossing. Dus wat doe je dan? Nog even afwachten.
En dit gaat alleen maar om televisie te kijken. Hebben we het nog niet eens over opnemen, het netwerkdeel wat niet werkt, het missen van APPS waar wel reclame voor wordt gemaakt, het vastlopen van het systeem, het gebrek van een goede afstandsbediening, etc. etc.
Ik ben blij dat we internet/telefonie niet via Horizon hebben lopen, want dan zou dat ook nog kwijt zijn, als de Horizon weer eens uit/aan moet.
@Jordy: dit is wat mij betreft een officiele klacht en verzoek tot een fatsoenlijke compensatie voor de tijd dat Horzion niet doet, wat volgens de specificaties van UPC wel zou moeten werken. Daarbij herinner ik je er maar aan, dat de telefonische verkoop mij niet wees dat android nog niet werkte, maar volgens de monteur de android app er in januari 2013 zou zijn.
En oh ja, ik wil nu geen overstap naar glasvezel (is wel in ons huis aanwezig), ik wil gewoon een werkend product zoals UPC dat beloofd heeft bij de verkoop.