• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Totaal TV met artikel over de Horizon update 1-12-2012

Berichten
6.349
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Totaal TV heeft vandaag weer eens over de horizon geschreven zie https://www.totaaltv.nl/nieuws/10843/Horizon_in_november_zorgenkindje_UPC.html


Vooral de strofe in de laatste alinea betreffende de updates lijkt me niet erg hoopgevend voor de horizon bezitters wat betreft de komende maand.

UPC vertoont weer eens de bekende kuren wat betreft beloften.
 
Re: Totaal TV met artikel over de Horizon

Goed verhaal.
Ik zit te wachten tot die 'grote update' de problemen met de Philips TV's oplost. Ik zal me daarna direct aanmelden voor zo'n horizonbox.

Momenteel ben ik zeer te spreken over mijn huidige configuratie (cisco8485 DVB), telefonie (arris tm402b) en internet 25 mbit/sec. Als ik zou overstappen naar de Horizonbox zou de internetsnelheid verhoogd worden naar 60 mbit/sec voor een prijsverhoging ten opzichte van mijn huidige abonnement van maarliefst €0,25.....
Ja, lachen. Maar dan moet die Horizonbox natuurlijk wél werken met mijn Philips 40pfl9704/12.
Tot die tijd laat ik de boel zoals het nu is.......
 
Re: Totaal TV met artikel over de Horizon

Citaat uit het artikel:

UPC kreeg ook onder meer van Bright.nl en Het Parool negatieve recensies over met name de gebrekkige softwareupdates. Het Algemeen Daglbad kwam met een uitgebreid artikel over de kinderziektes en it-specialist Alexander Klöpping vatte het in De Wereld Draait Door als volgt samen: 'Horizon is op het eerste gezicht een meisje waar je op verliefd wordt, totdat ze begint te praten'. De Consumentenbond is nog wel het meest negatief en stelt UPC goed in de gaten houden. Volgens de bond moet UPC gedupeerde gebruikers ook compenseren.

Compensatie vind ik meer dan reeel. Want een avond tv kijken is niet ontspannen. Wij hebben het groene scherm. Schakelen we over naar SCART dan hebben we foutcode 2040, en kunnen niet via SCART kijken. Dus dan weer naar HDMI. Soms moeten we kiezen tussen een groen scherm of niets. Bij het afsluiten van ons contract heeft UPC ons niet op deze problemen gewezen. En volgens de monteur was UPC bezig met een oplossing. Dus wat doe je dan? Nog even afwachten.

En dit gaat alleen maar om televisie te kijken. Hebben we het nog niet eens over opnemen, het netwerkdeel wat niet werkt, het missen van APPS waar wel reclame voor wordt gemaakt, het vastlopen van het systeem, het gebrek van een goede afstandsbediening, etc. etc.

Ik ben blij dat we internet/telefonie niet via Horizon hebben lopen, want dan zou dat ook nog kwijt zijn, als de Horizon weer eens uit/aan moet.

@Jordy: dit is wat mij betreft een officiele klacht en verzoek tot een fatsoenlijke compensatie voor de tijd dat Horzion niet doet, wat volgens de specificaties van UPC wel zou moeten werken. Daarbij herinner ik je er maar aan, dat de telefonische verkoop mij niet wees dat android nog niet werkte, maar volgens de monteur de android app er in januari 2013 zou zijn.

En oh ja, ik wil nu geen overstap naar glasvezel (is wel in ons huis aanwezig), ik wil gewoon een werkend product zoals UPC dat beloofd heeft bij de verkoop.
 
Re: Totaal TV met artikel over de Horizon

Tsja... ze hebben nog een aardige weg te gaan. Wel zijn ze goedeem op weg om meer in control te komen met projecten en releases. Ze zijn zich bewust van de invloed op de klanttevredenheid. De eerste resultaten zijn daarbij zichtbaar. Regelmatige patches voor horizon, meer informatie, etc. Ze zijn er actief mee bezig om nog meer in control te komen, zodat ze voorspelbaar worden.
 
Re: Totaal TV met artikel over de Horizon

Op totaal vandaag nog een aanvulling op bovengenoemd artikel https://www.totaaltv.nl/nieuws/11095/COAX_inventariseert_klachten_UPC_Horizon-klachten.html
 
remmh01 zei:
@Jordy: dit is wat mij betreft een officiele klacht en verzoek tot een fatsoenlijke compensatie voor de tijd dat Horzion niet doet, wat volgens de specificaties van UPC wel zou moeten werken. Daarbij herinner ik je er maar aan, dat de telefonische verkoop mij niet wees dat android nog niet werkte, maar volgens de monteur de android app er in januari 2013 zou zijn.

Gaarne niet op de persoon spelen in deze. Ook Jordy doet gewoon zijn werk en doet erg zijn best om allerlei problemen voor ons op te lossen. Maar ook hij heeft te maken met een werkgever die...


Een klacht kun je altijd indienen via de website van UPC.
 
den Tsaar zei:
Een klacht kun je altijd indienen via de website van UPC.

Heb ik ook gedaan. En nu ook via COAX, zie onderstaande link naar het topic op deze site.

https://ziggoforum.nl/topics/46867/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn klachten over de HB zijn al bekend bij Kassa en bij COAX.
 
Erg negatief artikel weer, ik zou weleens willen zien wie er wel tevreden zijn.Bij mij werkt de box prima in combinatie met een Philips LCD, en ook telefoon en internet doen het gewoon probleemloos.Zelf aangesloten,en erg tevreden met de beeldkwaliteit en de alles in 1 oplossing die deze box biedt,hartstikke mooi. (en nu maar hopen dat dat zo blijft dus......)
 
Pete.Z zei:
(en nu maar hopen dat dat zo blijft dus......)

En daar sla je de spijker op z'n kop. Hier was ook alles zonder problemen, met de nadruk op was. De laatste 2 weken is het een drama. TV Gids niet gevuld. Opnames niet af kunnen spelen want dan loopt de box vast. Opnames niet kunnen verwijderen, want dan loopt de box vast. Paar seconden zwart beeld. Gelukkig geen groene waas op onze Philips TV en ja, we kunnen "normaal" TV kijken. Alleen zo balen dat je geen Cisco HD DVR (zoals op de slaapkamer) meer kunt nemen voor opname en verplicht bent de Horizonbox te nemen als je wel een opname mogelijkheid wil hebben. Ben altijd redelijk positief geweest over dat hele Horizon-project, maar wij hebben geen zin meer in die frustratie dus gaan we maar eens ergens anders kijken. Ze hebben nog 29 dagen.
 
Terug
Bovenaan