• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Totaal plus pakket, telefoon stop zetten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter klm25123
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

klm25123

Goede middag allemaal, weet iemand of het mogelijk is uit een totaal plus abonnement, alleen het telefoon gedeelte stop te zetten? En zo ja hoe dat het beste gaat? Of moeten we alles stop zetten en dan opnieuw per deel aanvragen? Bedankt, Erik:roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruiken we niet meer, elke euro is er 1!

12 x 6 euro, bijna een tank benzine
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan alleen terug naar losse pakketten voor tv en internet , scheelt iets van 5 euro en 20Mbit
 
Waarvoor zou het Alles-in-1 heten?

Tevens moet je even rekenen of het wel de moeite waard is als je TV en Internet los wilt hebben.
 
Ik dacht al zo iets, zal wel weer een hele toestand worden?
 
gewoon de stekker van de telefoon er uit trekken....
Want betaal je eigenlijk voor het telefonie gedeelte van je pakket?
En, wat wordt je snelheid van het internet als je een los pakket gaat nemen?


Goede middag allemaal, weet iemand of het mogelijk is uit een totaal plus abonnement, alleen het telefoon gedeelte stop te zetten? En zo ja hoe dat het beste gaat? Of moeten we alles stop zetten en dan opnieuw per deel aanvragen? Bedankt, Erik:roll:
 
Dus je hebt alles in 1 plus? Met tvdigitaal plus of met extra?
Je kan nemen Internet Z2 en tv plus of tv extra.
Kijk gewoon op de Ziggo site wat het kost bijelkaar want dit moet wel gewoon mogelijk zijn.
Anders PM een webcare medewerker op het forum hierover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan