• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Totaal geen signaal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter markojanson
  • Startdatum Startdatum
M

markojanson

Vandaag bij thuiskomst geconstateerd dat er geen signaal op de box stond.
Kreeg het blauwe scherm dat er signaal verlies lijkt te zijn opgetreden.
Helemaal niets.
Mijn internet en telefonie werkten wel gewoon.

Bij het terugzetten naar de fabriekinstellingen bleek er uiteraard ook geen signaal te zijn.
Pfff tja wat dan gedaan? Nou de HD maar bellen?
Terwijl ik 7,5 had zitten wachten verschenen ineens de twee blauwe balken inbeeld... eerst twijfelend en toen zoals ze altijd te zien zijn. De onderste helemaal tot 100% en de bovenste ruim op 2/3 deel...
Daarna de zenders geladen en alles werkt weer ...
Verbinding maar verbroken want tja ... ik had na 8 minuten nog niemand aan de lijn gehad en het werkt nu kennelijk weer.

In de tussentijd had ik trouwens het analoge signaal maar opgezet. Jeeeetje wat is dat slecht op alle kanalen. Enorme ruis !!!

Hebben meer mensen dit meegemaakt vandaag of ooit in het verleden? Zo ja... wat zou dit kunnen zijn?

Marko
 
nou als je al zegt dat je ruis hebt op je analoge kanalen
is het niet zo gek dat je geen beeld meer hebt/had op digitaal!
 
rogier37 zei:
nou als je al zegt dat je ruis hebt op je analoge kanalen
is het niet zo gek dat je geen beeld meer hebt/had op digitaal!

Staat helemaal los van elkaar. Beeld is nog steeds slecht op analoog en digitaal werkt weer helemaal goed.
Analoog is gewoon een stuk slechter geworden of ik ben gewoon erg gewend aan digitaal :)
 
Dat lijkt op een blok storing en zal de monteur toen je aan de telefoon hing gefixt hebben.
 
Terug
Bovenaan