M
markojanson
Vandaag bij thuiskomst geconstateerd dat er geen signaal op de box stond.
Kreeg het blauwe scherm dat er signaal verlies lijkt te zijn opgetreden.
Helemaal niets.
Mijn internet en telefonie werkten wel gewoon.
Bij het terugzetten naar de fabriekinstellingen bleek er uiteraard ook geen signaal te zijn.
Pfff tja wat dan gedaan? Nou de HD maar bellen?
Terwijl ik 7,5 had zitten wachten verschenen ineens de twee blauwe balken inbeeld... eerst twijfelend en toen zoals ze altijd te zien zijn. De onderste helemaal tot 100% en de bovenste ruim op 2/3 deel...
Daarna de zenders geladen en alles werkt weer ...
Verbinding maar verbroken want tja ... ik had na 8 minuten nog niemand aan de lijn gehad en het werkt nu kennelijk weer.
In de tussentijd had ik trouwens het analoge signaal maar opgezet. Jeeeetje wat is dat slecht op alle kanalen. Enorme ruis !!!
Hebben meer mensen dit meegemaakt vandaag of ooit in het verleden? Zo ja... wat zou dit kunnen zijn?
Marko
Kreeg het blauwe scherm dat er signaal verlies lijkt te zijn opgetreden.
Helemaal niets.
Mijn internet en telefonie werkten wel gewoon.
Bij het terugzetten naar de fabriekinstellingen bleek er uiteraard ook geen signaal te zijn.
Pfff tja wat dan gedaan? Nou de HD maar bellen?
Terwijl ik 7,5 had zitten wachten verschenen ineens de twee blauwe balken inbeeld... eerst twijfelend en toen zoals ze altijd te zien zijn. De onderste helemaal tot 100% en de bovenste ruim op 2/3 deel...
Daarna de zenders geladen en alles werkt weer ...
Verbinding maar verbroken want tja ... ik had na 8 minuten nog niemand aan de lijn gehad en het werkt nu kennelijk weer.
In de tussentijd had ik trouwens het analoge signaal maar opgezet. Jeeeetje wat is dat slecht op alle kanalen. Enorme ruis !!!
Hebben meer mensen dit meegemaakt vandaag of ooit in het verleden? Zo ja... wat zou dit kunnen zijn?
Marko
