• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tot zover....... tevreden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bas19801
  • Startdatum Startdatum
B

Bas19801

Hallo allemaal,

2 jaar geleden heb ik mijn upc-abbo opgezegd omdat ik de beloofde snelheid nooit haalde. Ik had een 20 mb lijntje en bleef echt op maar 1 mb steken. Ben daarna overgstapt naar digitenne en alice internet wat altijd perfect heeft gewerkt. Omdat Alice maar tot 20mb ging en kpn digitenne geen hd had wou ik weer eens wat anders. Heb besloten om upc maar weer eens te proberen.

Tot zover zonder spijt. Heb een 60 mb lijntje genomen en download nu ook daadwerkelijk met 60 mb. Soms zelfs sneller. HD tv is goed te noemen. Ik had liever gezien dat de hd kanalen gewoon op zender 1, 2, 3 enz... hadden gezeten i.p.v. op 74, 75 enz. Maar goed, daar is mee te leven. Ook wat updaten van de media box betreft: nog niets van gemerkt. Voorheen deed ie het iedere avond Prime time.

Kan alleen maar zeggen: Ga zo door bij upc en mij zul je niet horen klagen :-)

Groetjes Bas
 
Qua snelheid bedoel ik dit:

1236542419.png


Draadloos ook nog wel. Netjes!
 
:6 Heel goed dat er ook goede dingen worden gemeld dan alleen enkel nare ervaringen.
Laat zien dat UPC in de loop der jaren steeds 'volwassener' is geworden en zeker de helpdesk
qua hulp,stipheid en kundigheid zeer vooruit is gegaan.Ik deel deze ervaring ook
ondanks pas geleden wat problemen had met HDTV , ook keurig opgelost waarbij alle afspraken mbt
terug bellen prima is nagekomen.
 
...except when the problems are structural. You're never notified of the problem, they rarely tell customers the truth about them, and it's never ever fixed in the timely fashion.
 
Terug
Bovenaan