B
Bas19801
Hallo allemaal,
2 jaar geleden heb ik mijn upc-abbo opgezegd omdat ik de beloofde snelheid nooit haalde. Ik had een 20 mb lijntje en bleef echt op maar 1 mb steken. Ben daarna overgstapt naar digitenne en alice internet wat altijd perfect heeft gewerkt. Omdat Alice maar tot 20mb ging en kpn digitenne geen hd had wou ik weer eens wat anders. Heb besloten om upc maar weer eens te proberen.
Tot zover zonder spijt. Heb een 60 mb lijntje genomen en download nu ook daadwerkelijk met 60 mb. Soms zelfs sneller. HD tv is goed te noemen. Ik had liever gezien dat de hd kanalen gewoon op zender 1, 2, 3 enz... hadden gezeten i.p.v. op 74, 75 enz. Maar goed, daar is mee te leven. Ook wat updaten van de media box betreft: nog niets van gemerkt. Voorheen deed ie het iedere avond Prime time.
Kan alleen maar zeggen: Ga zo door bij upc en mij zul je niet horen klagen :-)
Groetjes Bas
2 jaar geleden heb ik mijn upc-abbo opgezegd omdat ik de beloofde snelheid nooit haalde. Ik had een 20 mb lijntje en bleef echt op maar 1 mb steken. Ben daarna overgstapt naar digitenne en alice internet wat altijd perfect heeft gewerkt. Omdat Alice maar tot 20mb ging en kpn digitenne geen hd had wou ik weer eens wat anders. Heb besloten om upc maar weer eens te proberen.
Tot zover zonder spijt. Heb een 60 mb lijntje genomen en download nu ook daadwerkelijk met 60 mb. Soms zelfs sneller. HD tv is goed te noemen. Ik had liever gezien dat de hd kanalen gewoon op zender 1, 2, 3 enz... hadden gezeten i.p.v. op 74, 75 enz. Maar goed, daar is mee te leven. Ook wat updaten van de media box betreft: nog niets van gemerkt. Voorheen deed ie het iedere avond Prime time.
Kan alleen maar zeggen: Ga zo door bij upc en mij zul je niet horen klagen :-)
Groetjes Bas