Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar als ik zo alle opmerkingen, geklaag en gemopper lees, dan lijkt het wel of ik de enige ben zonder problemen. Ik moet zeggen dat ik het geluk heb als enige in de wijk met Kabel internet/telefonie te zitten (je kunt dat testen door het gratis progje [email protected] (www.lookatlan.com) te downloaden. Je ziet dan precies welke pc's er allemaal binnen jouw IP-range vallen en welke daarvan binnen jouw Lan vallen. Bij mij is dat de gateway en ikzelf.
Mijn modem ontvangt het signaal met ruim 35dB en dagelijks doe ik een speedtest en zit ik op het maximaal haalbare.
Belangrijk is ook degelijk aansluitmateriaal. Dus niet van die bouwmarkt-shit met plastic stekkers en coax zo dun als een waslijn.
Gebruik dubbelafgeschermde coax (75dB) en metalen afgeschermde pluggen (liefst f-connectoren die ook bij SAT installaties worden gebruikt)
Goed, eenmaal alles goed aangesloten kan ik niet anders zeggen dat mijn analoge tv-signaal retestrak is, mijn internet (light) probleemloos en snel is, mijn Freetime telefoonabo nog niet één keer kuren heeft vertoond. Glashelder geluid (ook aan de andere kant v/d lijn) geen gestotter, geen uitval na x-minuten. Gewoon prima.
Rekeningen zijn overzichtelijk en kloppen altijd.
Misschien heb ik de mazzel dat het (tot nu toe) wel allemaal goed gaat, maar vind dat dat ook wel eens mag worden vermeld.
Klagen zijn we goed in, maar een keer een positief bericht kan ook geen kwaad.
Als nieuwkomers zich moeten laten informeren via dit medium, dan wordt er toch wel een scheef beeld geschetst.
Ik moet er wel aan toevoegen dat de Helpdesk een noodzakelijke metamorfose moet ondergaan, want dat kan dus echt niet.
Ik ben erg tevreden over het produkt (technische kant), maar ontevreden over de (ondeskundige) helpdesk.
Kortom: niet alleen klagen maar schrijf ook eens wat positiefs.
En nee, ik heb geen aandelen bij UPC/CHELLO
Mijn modem ontvangt het signaal met ruim 35dB en dagelijks doe ik een speedtest en zit ik op het maximaal haalbare.
Belangrijk is ook degelijk aansluitmateriaal. Dus niet van die bouwmarkt-shit met plastic stekkers en coax zo dun als een waslijn.
Gebruik dubbelafgeschermde coax (75dB) en metalen afgeschermde pluggen (liefst f-connectoren die ook bij SAT installaties worden gebruikt)
Goed, eenmaal alles goed aangesloten kan ik niet anders zeggen dat mijn analoge tv-signaal retestrak is, mijn internet (light) probleemloos en snel is, mijn Freetime telefoonabo nog niet één keer kuren heeft vertoond. Glashelder geluid (ook aan de andere kant v/d lijn) geen gestotter, geen uitval na x-minuten. Gewoon prima.
Rekeningen zijn overzichtelijk en kloppen altijd.
Misschien heb ik de mazzel dat het (tot nu toe) wel allemaal goed gaat, maar vind dat dat ook wel eens mag worden vermeld.
Klagen zijn we goed in, maar een keer een positief bericht kan ook geen kwaad.
Als nieuwkomers zich moeten laten informeren via dit medium, dan wordt er toch wel een scheef beeld geschetst.
Ik moet er wel aan toevoegen dat de Helpdesk een noodzakelijke metamorfose moet ondergaan, want dat kan dus echt niet.
Ik ben erg tevreden over het produkt (technische kant), maar ontevreden over de (ondeskundige) helpdesk.
Kortom: niet alleen klagen maar schrijf ook eens wat positiefs.
En nee, ik heb geen aandelen bij UPC/CHELLO